Nej, nu ska det bli av!

Min önske garderob...

 

Igår hade jag som ambition att fixa min garderob. Ni vet, rensa kläder och stöka om där inne så man faktiskt kan gå in i den.

Min walk in closet är mer som can't walk in closet.


Men det blev inte av, ska man ge sig på ett nytt försök idag?
#1 - - Heyli:

ja du ska vara glad som inte känner de där suget! själv känner jag det typ konstant, vill bara ha godis hela tiden :p

#2 - - Maria ♥:

Åh, en walk-in-closet skulle ju kännas som att vara i himlen! Fast jag kan gå in i min :) nåja, nästan iallafal... typ ramlar ut om jag stänger dörren, haha!

sv: ja eller hur, den ska jag köpa nu till sommaren! :D vad ska du hitta på i helgen då?

#3 - - vesna.blogg.se:

lovely :) min man har lovat mig en walk-in när vi fltytar :)

#4 - - viktoria:

Älskar walk-in-closet's dom äger:D

Till top