Facebook

 

Vem har gått och skaffat en facebook om inte jag?!  Jag vet att jag har sagt att jag inte hade tänkt skaffa en, men likt fan allt jag säger så gör jag motsatsen..

Men jag måste bara säga att jag känner mig som en tant på 80 bast och som varit helt isolerad i skogen innan hon upptäckt detta.

Kort sagt, Jag fattar nada! Men jag har klickat mig fram lite en massa bekanta och gamla skolkompisar ja.. Jag behöver väl knappast säga det för ni vet väl redan??

 

Men det är ytterst spännande att se hur detta ska utveckla sig.. Fortsättning följer..

 

 

#1 - - nickie:

hehe ja:D



jade har jag! själv?

#2 - - vesna.blogg.se:

Haha i hate facebook =)

#3 - - adam:

facebook, bäst!



http://adamlagerstrom.blogg.se

#4 - - Moa-Lisa:

Hej! (:

Allt bra med dig idag? =)

Jättefin blogg! ^^

Kramar! / Moa-Lisa

#5 - - aw - gotlandstöis:

hoho va kul :D har du vart på gotland ngn gång ?

#6 - - enira:

fin blogg <33

#7 - - Mathilda:

facebook är ju bäst! :D

#8 - - Alison:

Jodå, jag mår faktiskt fint :D Visst har det varit länge sen? :o Men nu är jag tillbaka ;D

Kraaamaaar från fjollflickan ;)<3

#9 - - DicoTutto:

Facebook har en enda regel: Flest vänner vinner! Lycka till

#10 - - Flow:

åh nej, facebook!

Jag kommer nog vara den sista själen på jorden som inte har facebook. hehe

#11 - - BlueRoseCase:

Oj vad många motsträviga människor som plötsligt skaffar Facebook. Höll på att sätta kaffet i halsen häromdan när en kompis som jag aldrig trodde skulle hamna där dök upp. Men det roliga med Facebook är ju att hålla kontakt med människor. Annat orkar jag inte med, med spel och grejer.

#12 - - Nike:

Haha, du kan vara lugn, alla tycker Facebook e svårfattat i början :P

Sv: Du måste verkligen kolla upp den filmen, så romantisk och fin ^^

Fast helt olika Avatar som har massa action och så :P

#13 - - Viktoriae.blogg.se - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!:

Du lär dig och sen blir du säkert beroende ett tag också..;) Du kan ju kika in min fansida! Du söker på "viktoriae blogg" uppe i sökrutan Hehe

kram

#14 - - Neli:

Haha, de är bra. Jag trodde att folk typ skulle tro jag är galen som inte tycker om Lady Gaga eftersom alla verkar tycka hon är så sjukt grym och allt de där :P Haha. Och så kommer jag där och är inte alls förtjust i henne haha.



Haha, ja hennes kläder är ju väldigt udda. Kan bli för mycket ibland :)



Kram söt

#15 - - Smse ^^:

Jaa! Eller hur! Media är ju den största boven i dramat.. Sätt gränser, regler och lagar på dem istället ffs! ^^

#16 - - Erika:

facebook är kul ;P

#17 - - ANGELICA:

ja det ska bli spännande! Dessa innehåller bara massa örter och naturlig skit så hoppas det funkar :D

Jo den har varit helt okej än så länge :) dindå?

kram

#18 - - aleex:

SV: Förutom Bad Romance är The Fame en stor favorit



Kul ^^ Själv skulle jag aldrig skaffa facebook .. MEN sen tvingade min mamma mig till att skaffa det så vi kunde hålla lite bättre kontakt :P Så nu sitter man där och tänker "Fan, glömde kolla Facebook". efter ett tag kommer man också få lära sig uttrycket "ah ja vet, jag såg det på Facebook" - när jag flyttade visste alla om det, förutom en person som inte hade FB :P



Kram Kram

#19 - - Liebling:

sv: lyssnar främst på heavy-,black- o deathmetal:P

#20 - - cc:

sv: japp, de tycker jag också =)

#21 - - Maria:

Haha, Facebook är verkligen omöjligt att undvika. Snart är du lika beroende som alla andra, tro mig.

Till och med min mamma hänger på fisboken. ;D



sv: Det där med krystad kan jag väl hålla med om till en viss del, för skådespelarinsatserna var ju inte alltid de bästa. Men jag gillade den jättemycket i alla fall. Bara för att. :D Haha. Men den kan ju absolut inte mäta sig med boken.



Tack! :D Mycket kan man göra med tomtebloss.

#22 - - Ema:

sv: jag hoppas hon fortsätter skriva ny musik bara, så hon inte försvinner lika fort som hon kom.



jag ska nog kunna hitta på något, haha :)

puss!

#23 - - Ida We:

Jag sa också att jag aldrig skulle skaffa det, men sen gjorde jag det. Bara för att, jag tycker fortfarande inte riktigt om Facebook och fattar inte allt, haha :)

Till top