Utmaning

Det var ett bra tag sedan jag gjorde gör-det-själv-intervjuer på bloggen, så jag antar utmaningen av BlueRoseCase.

VAD GJORDE DU FÖR 10ÅR SEDAN?
För tio år sedan gjorde jag det jag älskade mest, var i stallet och red!

VAD GJORDE DU FÖR 1ÅR SEDAN?
Då satt jag hemma och sträkt läste Breaking Dawn på engelska. Tror till och med at boken hamnade i väggen för att jag blev så frustrerad på hela boken..

FEM SNACKS DU GILLAR
Chips. Popcorn. Havreflarn. Morotstavar & jag kommer inte på någon mer..

FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN PÅ UTANTILL
Bad Romance - Lady Gaga, Im not Okay - My Chemical Romance, Missing - Evanescence, Bubbly - Colbie Cailat,  Straight through my heart - Backstreet boys.

FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR
Se till att trygga mina familjemedlemmars ekonomier, skänka pengar till sådana som behöver det bättre, ta ut kontanter och lägga det i badkaret och "bada i pengar", shoppa som om det inte fanns en morgondag, resa med min älskling!

FEM DÅLIGA VANOR
Gillar inte stora förändringar, tappar tålamodet lätt, svär tok för ofta, är ute i alldeles för god tid när jag ska någonstans, envis. 

FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA
Vara med T och hitta på roliga saker ihop, umgås med vänner, gosa med Kiwi, filmkväll med snask och Cola, fixa med lägenheten.

FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I ELLER KÖPA
Leopardmönstrade plagg, plagg med "axlar" (jag har egna, tack!), kedjor på låren (kassler någon?), Kenzas "egen designade skor", potatissäck. Annars är jag vilig till det mesta. Hoho!

FAVORITLEKSAKER
Leksaker, hmm...Datorn, Playstationet, mitt ritbord, min lilla DVD-samling, min nya elvisp jag fick av bror.

FEM JAG VILL SE GÖRA DENNA UNDERSÖKNINGEN
Maria, SARA, Pelle, Heyli, Emelie
#1 - - SARA:

Den ska jag göra sen :D Kram

#2 - - julia:

hej, hoppas allt är bra med dig =)

#3 - - Simone:

Hallå Söt! Några sköna planer idag?

#4 - - Anonym:

händer i helgen?=)

#5 - - nickie:

Jo de gör vi och jag har panik, för vet inte var jag ska gå....

#6 - - Anonym:

sv:haha klart:D

#7 - - vesna.blogg.se:

jaa superkallt =(

#8 - - Maria:

Haha, blev jag utmanad? :D Vad kul. Jag accepterar självklart utmaningen och ska publicera den lite senare idag.



sv: Tack! :D Det krävdes lite tid till att göra den, men annars var det inte så svårt. Fast jag måste se till att skaffa en nyare version av Photoshop snart.

#9 - - BlueRoseCase:

Men se där så kul! Nej men snälla nån, nu syftade jag ju på promenader, träning och lekar med min HUND. ;)

#10 - - Jonna:

Okej, vad är det för företag då? :) aa jag går sista året på naturbruksgymnasium :)

#11 - - Heyli:

åh va kul!! ska spara ner den och göra den då jag får tid, kan ta en tag dock, jag brukar va skitseg på att göra sånt här trots att jag tycker de är jätteroligt :)



jodå inventeringen gick bra, roligare än väntat men blev grymt trött efteråt!

#12 - - Ida We:

Haha, kul, gillar sånna här listor, kanske gör den sen :)

Till top