Äntligen fredag!



Äntligen är det fredag!

Visst måste fredagen vara den bästa dagen på hela veckan?

Känslan att man har gjort något under dagen och sedan ha hela eftermiddagen/kvällen på att göra det man gör bäst, bara mysa!

 

Så hade jag låtit om jag hade gått i skolan eller haft ett vanligt 9-17 jobb..

Men det har jag inte.

Istället så kommer jag sitta här exakt hela helgen. Det är nämligen lan som står på schemat och det är invigning till vår nya utrymme som vi har byggt på ett tag nu. En vägg fattigare och ett jätterum rikare har vi blivit.

Med det firar vi med ett 2 dagars lan från fre-sön.

 

Nu är det full fart framåt!

#1 - - Annika:

Spännande att läsa om företagare!

#2 - - Emelie:

Visst är fredagar bra! Tyvärr lite trist att jobba helgen, jag förstår dig precis =/



Sv. Boken handlar om Australien på 1800-talet. Huvudpersonen är en tjej som är olycklig i sitt förhållande. Men den handlar om flera personer samtidigt. Jättebra!



Det är så lätt hänt att man helt plötsligt har två böcker på gång samtidigt =/

#3 - - alexadnra:

sV; haha ajdå!



härligt med fredag

#4 - - Elin:

Tack så mycket åh kloka kusin!



btw: NU ÄR DET SLUT PÅ VECKAN, NU ÄR DET DAGS FÖR FREDAGSMYYYYYYS!!! :D

#5 - - vesna:

Hoppas du får de underbart i helgen :D

#6 - - F r i d a:

Vad härligt, hoppas det blir lyckat! ^^

Tycker det är hur coolt som helst att du har ett eget internetcafé ;) hihi.



svar: Okej.

Jodå, det är bara bra med mig, själv då?

Kram :)

#7 - - tea:

sv: jaa jag håller med. beckham har mer erfarenhet och ronaldo har en hel del att jobba på! ha en fin helg :)

#8 - - Amy:

Det skulle nog vara den bästa dagen om man som du säger hade jobbat. Det är alltid guld att få komma hem på fredagen efter en lång vecka och bara slappna av och möla godis och annat mums som man tvingat sig själv att stå emot under vardagen.



Lycka till med lanet, hoppas inte du somnar! ;)

#9 - - Alison:

Hihi, tack så mycket :D Den är väldigt varm och skön ;)

Kram<3

#10 - - V I K T O R I A E - Självkänsla, läsvärt, tips och tankar!:

Ha det så kul =)

#11 - - SARA:

Ha så kul i helgen då :) Jag är iaf ledig idag, men imorgon jobbar jag igen :) Kram

#12 - - simone:

det lät inte helt fel det, mindre myrgångar gillas :)

#13 - - a.nniie ♥:

heheh vissst, jag älskar klockorna!!! snart kommer de färger du ha bli mina!!:D

#14 - - elina:

svar; så lite så :)



jadå, själv? kram

#15 - - Jonna:

Vad roligt med lan :) vad lanar ni på? :P

#16 - - Sofia:

hejsan :)

vilken fin blogg du har!

allt väl? :)

Tjing! ♥

#17 - - Camilla:

Tyvärr blev det inte att se Avatar. Valde Sherlock Holmes istället, och den var jätte bra!! Robert Downey Jr är perfekt i rollen :) Tycker du borde se den.



Puss

#18 - - Z A N D R A :):

Hallå där! :)

Allt bra?

#19 - - Emelie:

You go girl!!! :D



Tack för utmaningen ;) Ska besvara den framöver ;)



PUSS!!!! :*

#20 - - Marcus Å:

Bara bra med mig också. Snart dags att sända! :D

#21 - - emma härnqvist/perfektion:

lan? vad spelar du?



jo jag läser ju de mesta i bloggarna, ja hos de som kommenterar och är bra. d eär ju inte så att jag läser någons blogg som är helt ointressant som mestadels innehåller "hihiiiihhhaha baah haallååå" :)

#22 - - stefan:

Den här helgen gick ganska fort, tycker du inte det?

#23 - - sofka♥:

chips <3

#24 - - Hassna:

Sv: ska vi följa varann på bloglovin?? :))

#25 - - Erika:

Men nu är det måndag ;P

#26 - - Neli:

Va tråkigt att du missade de =( Men jag såg att dem skulle visa repris på de den 23 januari 12.35 på kanal 9 =)



JA, GUD. Jag fick sånt flipp igår. Jo USA har så och då får Sverige också vara tråkiga som dem. Det var fan seriöst det värsta jag varit med om. Tappade nästan lusten att titta en stund haha.

#27 - - Liiv:

Sv: Nej, jag flyttar inte förrän i mars :)

Till top