West

Någon som såg ripoff serien "Gordon Ramsey Kitchen nightmare" "Kniven mot strupen" igår?

 

För er som inte vet, så var dom i Västerås och skulle rädda "Tusen och en natt", som nu mera heter "West".

Nu  kan man läsa om att krögaren hävdar att allt var fejk och produktionsbolaget hade beordrat resturangen att inte städa innan dom skulle komma osv osv. Så nu ska han stämma produktionsbolaget Strix.

 

Ja, hade jag varit i hans skor så skulle jag nog också ställa till med en scen. Ni vet, passa på att mjölka på publiciteten så mycket som jag bara kunde. Nej, men serien är ju faktiskt bara skit.

 

Personligen har jag faktiskt inte satt min fot på den resturangen varken före eller efter. Ni ska se priserna nu! Typ.. 300 spänn för en bit kött.

Nej tack, säger jag bara.

#1 - - G2 / Gosia:

Haha, hatar programmet.

Gordon Ramsey i mitt hjärta <3

#2 - - Frida Stigevik:

sv: ohja! ;)

#3 - - Sara:

Jag spelade in Vampire Diaries igår för jag var inte hemma, så får se på det i helgen, men anar att böckerna är bättre, så är det ju jämt ;) Kram

#4 - - frida :):

fin blogg, assa hur får du runda kanter där uppe vid din header?? :)

#5 - - HANNAH:

Den var faktiskt riktigt god :)

#6 - - BlueRoseCase:

Ja, kändisskap och marknadsföring kan man ju få och göra på många olika sätt... trevlig helg!

#7 - - Lisa:

hihi jag ska hälsa de:D

#8 - - hannah:

Haha, men det programmet måste ju bara till stor del vara fejk...annars är det sjukt :p

#9 - - anna:

tråkigt att det är fake..

#10 - - Marcus Å:

Jo, det är bra. Sitter med alla kommentarer nu, blir rätt mycket när jag inte tar tag i det direkt.



Vet du att min flickvän faktiskt bor i Västerås? hehe

Kram

#11 - - emelie:

sv: hehe hade jag inte heller tackat nej till :)



Happy Valentines day :)

#12 - - Camilla:

Har kollat in The vampire diaries nu, och jag kan inte säga annat än att jag är fast! :)



Sant. I början är man alltid så peppad och verkligen tror på sig själv! Men sen dröjer det inte länge förrän allt det rinner av en :/



Puss

#13 - - Anton Becker:

fin blogg :)

#14 - - Sandra:

Yes high five!!



PUSS

#15 - - Emelie:

Ohhh yes, I have ^^ Jag var den kvinnliga artisten Kate Bush :P Hade en lång svart peruk, röd klänning och så var jag helt ensam på scenen med två dansare och ... dansade och mimade helt enkelt ^^ haha! Ringer det någon klocka?



Du får inte heller jobba ihjäl dig!! :*



Ha en fin vecka :D

PUSS!

#16 - - linn:

fin blogg :D

Till top