Watson-mania!

Några av er är nog redan bekanta med min dyrkan(?) till Emma Watson.
Ja, jag tillber henne, har gjort ett eget altare hemma med bilder och utklipp.. Ja, jag tillhör Emma Watson-sekten..

Den som inte förstod min ironi borde ju gå och söka hjälp eller nått.

Nej, skämtochsido. Jag gillar henne, hon är super snygg.

Men något som fick mig att höjja på det vänstra ögonbrynet var nog ändå karln berdvid henne i kampanjen för Burberry. Vem är han?
Jo, gott folk. Det är ingen mindre än hennes 3 år yngre bror. Alex Watson punkt

Snygg duo!




Ey! Vart tog hennes höger ben vägen??





#1 - - Erika:

De har fått bra gener de där båda =)

#2 - - sandra:

oow, riktig snygging ;D

#3 - - sandra:

oow, riktig snygging ;D

#4 - - emelie:

Emma är riktigt snygg ;)

#5 - - Jonna:

sv: Ja gröna äpplen var en riktig hit :) jättegod. Jaa, och eftersom jag är sånt kontrollfreak så vet jag inte hur det kommer att gå... men jag vill ju att de ska fungera.

#6 - - SARA:

De är så snygga!! :) Kram

#7 - - Emi:

OJ vilket vacker syskonpar!! Helt sjukt faktiskt :D

Burberry kommer se sin försäljning skjuta i höjden, garanterat haha!



Sv: Tack !!!!!!!!! Det uppskattas när någon läser och skriver ett svar när man anstränger sig lite med ett inlägg.... haha :P



Jag tycker att det är jättesvårt att avgöra vad det är för typ av människor vi stödjer med våra bloggbesök egentligen. Har fått höra både det ena och det andra när det gäller en mängd olika kända bloggerskor. Tyvärr är det nog ingen som är någon ängel =/



Allt bra annars?

#8 - - Felicia:

Vad jobbar du med??? jo läs senaste inlägget,.. haft en jäääätte bra dag, sjlv?? PUSS

#9 - - HANNAH:

Fult det med hennes ben när det försvann.. stor miss haha! Men dom är jätte lätta att gå i på grund av platån :)

#10 - - Johanna:

Resan gick smärtfritt :)

#11 - - Alexandra, KAKHUSET ♥:

åh så fina ♥

#12 - - linn:

Jag tycker Emma watson passar i den stilen:D

#13 - - EN MASJÄVEL:

HEJ SWEET! :D



det är bara bra med mig! :D



Vad hittar du på då?



´KRAM

#14 - - ANGELICA:

tacktacktack :D



Så fint!

#15 - - F A N C Y:

Svar. Det är super här =) Har du hittat på något skoj idag?

#16 - - Kikafika:

Tihi, hennes ben x) haha, reagerade inte på det förrän jag sett vad du skrev:P Haha:)



Sv: Visst är det superhäftigt det med Danny!!:D Har gått hela dagen med ett brett fånigt leende:P Taha, jag har blivit en utav tusen Dannytöntar-.-' Nooooo! Haha^^ Aja, det kommer väll läggas sig om ett tag:) Hoppas jag O.o



Visst var mola helknäppt x) Trodde jag skulle knäcka mig totalt x) Låter ju nästan pervärstxP (hur det nu stavas, är lite trött, ingen hjärnverksamhet inkopplad direkt;) )



Alltså är det något jag aldrig förstått mig på så är det krig... Dessvärre kommer jag nog aldrig förstå det heller... känns det som?-.-'

#17 - - stefan:

kul att lite fler medlemmar i hennes familj fick några minuter i rampljuset också. Jag håller med om att hon är snygg!

#18 - - Marcus Å:

Vad kul att du tycker det, värmer! JAg har lagt upp lite gamla intervjuer som du kanske kan börja dagen med att läsa, kan det bli bättre? Nej, tror inte det! haha



VAd kul att det går bra för er också :)



Kram

#19 - - Emelie - EmeliesPlace:

Så jäkla snygga dem är tillsammans!

#20 - - Frida Stigevik:

killen såg bra ut.. ^^



sv: tack så mkt :D



jag köpte chokladen på konsum, kolla där!

#21 - - Carolina:

WHO'S BACK? CAROLINA, CAROLINA! Favoritbloggerskan är tillbaka på högvarv ;) Bloggen är under konstruktion, kika gärna inom och säg vad du tycker ♥



Svaren på frågestunden publiceras idag med! Annars blir det en massa underbara bilder och jidder med humor som vanligt! ♥ ♥ ♥

#22 - - G2 / Gosia:

Ärligt så tycker jag att killen ser bättre ut än henne ;) haha

#23 - - Alexandra, KAKHUSET ♥:

sv; jaa såå knasigt, men det hjälper att tvätta borsten! ♥

#24 - - F r i d a:

Mmm, det är snygga bilder :D

Hur är det med dig då? ett litet tag sedan :)

Till top