Tzatziki

Nu har väl alla ätit och sitter propmätta framför melodifestivalen.

 

Det gör inte jag. Nej, jag sitter fortfarande på jobbet och gör det i en 30 min till. Att sätta sig att äta nu är ju lite (läs: väldigt) sent. Men fasen vad gott det hade varit med tzatziki med bröd. Hade varit gott snacks till lördagkvällen.

 

Ja, att tänka på mat är ju inte så farligt! Fniss..

 

Aja, ledig imorgon! Skönt, behövs verkligen om jag säger så.

#1 - - Emi:

Åååh, det hade verkligen varit gott!!



haha, ditt inlägg gjorde hela min dag! :D KRAM <3

#2 - - ANGELICA:

aw tack!

Härligt :D Jo det är bara bra med mig med, sjukt trött bara ^^



oh mums!

#3 - - Anonym:

min fredag var underbar :)



kram

#4 - - Terese:

sv; tack så jättemycket!!(;

#5 - - BlueRoseCase:

Jag satt inte heller framför Melodifestivalen, dock framför en film, såklart...

#6 - - Marcus Å:

Var jobbar du nu då? :) Du har väl eget om jag inte minns fel, hur går det?



Kram

#7 - - Frida Stigevik:

sv: håller med! :)



åh, Tzatsiki med kyckling var länge sen! kanske borde göra det nu innan helgen tar slut!

#8 - - Erika:

Mums, sugen jag blev nu!

#9 - - Kikafika:

Ikväll ska jag simträna och sen ska jag äta god mat och bara slappa. Eller aa, slappa blir det inte mycket med:P Simmar till sju, inte hemma förän halv 8 och sen ska jag äta, sen kolla datan och läxor och sen så blir det väll sova:P Haha ^^



Jag har en kompis i Varberg som tyckte jag var helknäpp som sa "mula". Och myla var också fel tyckte han:P Han sa att det hette mola?! Haha, mola gör man ju när man mular eller sjunger eller något i den stilen:P Haha, roligt att höra faktiskt att det är olika vart man än kommer:)



Vad ska du själv hitta på då? :D

#10 - - Lisa:

tycker jag verkligenD_

#11 - - Nathalie:

Hejhej , Fin blogg.

Ska vi följa varran via bloglovin ?

Kram

#12 - - Emelie:

Sv. Just nu sitter jag på jobbet. Här ska jag tillbringa min söndagskväll :)



Hoppas att du haft och har en bra ledig dag!

Puss

#13 - - simone:

Det lät inte dumt alls det, aldrig testat att bara ha bröd till det, måste prövas :D

#14 - - Alexandra, KAKHUSET ♥:

MUMS! Vitlök är min stora last! :D ♥

#15 - - Carolina:

Sista timmarna för att delta i tävlingen nu. Ta chansen att ge din dator en ny outfit ♥



http://caroflina.blogg.se/2010/january/tavling-laptop-skins.html#comment

#16 - - SARA:

Ja det gick grymt, sålde för mer än på länge :D Kram

Till top