#1 - - Vanessa:

fin blogg :D allt bra ?

#2 - - Z A N D R A :):

shack är kul! ;D

#3 - - Neli:

Hihi ja vi har haft det mysigt från och med nu :) Jag och mamma kom nyss hem från centrum. Fick med mig lite fina grejer hem hihi :) Ja jag ska nog titta på den imorgon hihi. Den verkar riktigt bra!!



Hihi okej :) Låter härligt. Idag ska man inte göra så mycket, umgås med mamma och pappa. Sen ikväll blir det att mysa med dem framför melodifestivalen haha :D



Kramar sötis

#4 - - Maria:

Jag glömmer alltid reglerna i schack vartefter jag lär mig dem. :P Jag är nog ingen bra schackspelare helt enkelt.



sv: Samma här..

#5 - - PETRA AKA SHORTY:

vilken söt header du har =)

#6 - - HANNAH:

Håller med fast det får ju väntas lite, det är ju bara februari :(

#7 - - Maggy ♥:

Gud vad söt blogg :)!

#8 - - Vanadesse.:

schack borde man lära sig. fast jag e värdlös på logiskt tänkande^^

#9 - - sandra:

brukade jag också spela förut :)

#10 - - Sarah:

fiin blogg :D

#11 - - Felicia:

Inte ensam om att ha tråkigt då,... USH,.. sämsat lördagen på länge :-S .... fast tror att kvällen blir bättre :D vad ska du hitta på ikväll!? PUSS

#12 - - livsstilar.se:

hej , ny blogg tävling att vinna 3000 kr present kort hos nelly. besök gärna min blogg och delta helt gratis <3<3<3<3

#13 - - Erika:

Schack har jag aldrig lärt mig =)

#14 - - Johanna:

Haha ja jag tror det lätt kan bli så... jag tittar bara om jag är hemma

#15 - - Jonna:

Idag har vi inte gjort något alls, bara suttit och degat ^^ hahah. Vad har du gjort då? :)

#16 - - vesna.blogg.se:

kul me schack :)

#17 - - Annika:

Hahaha jag spelar kortspel på iphonen som tidsfördriv!

#18 - - F A N C Y:

Svar. Åh ja visst måste man se den! Annars får du tvinga honom!! :P Allt bra med dig?

Till top