Tävling!

 

Nu är det tävling hos Maria!

Hon har ett sammarbete med voodolls där man kan vinna en alldeles egen voodoll.

 

Gå in och tävla ni också!

#1 - - Maria - TÄVLING PÅGÅR:

sv: Vad roligt att du vill vara med och tävla! :D Håll tummarna för att du vinner! Du har givetvis dubbla vinstchans nu. :)

#2 - - Sarah:

sv: ja lr hur :P as snygga

#3 - - vesna.blogg.se:

söta dom e :) lycka till!

#4 - - e´melie:

sv: hehe tack :) klart jag ska visa det.



haha, allt bra idag?

#5 - - vesna.blogg.se:

vet inte hur ja ska förklara smaken.. men dom ser ut som vita fasta slemmbollar

#6 - - Lisa:

fränt=)

#7 - - Johanna:

Ja, alla verkar vara så bra, så det är svårt och veta vilken man skall börja med.... =)

#8 - - miiah:

sv: tack så mkt!

Allt bra?



kramar

#9 - - Jeanette:

svar: Tack :)

#10 - - Vanadesse.:

hej söt!

det e förkylt men man ska inte klaga =) va kul att det går bra för caféet! jobba inte ihjäl de bara =)

kram

#11 - - Elvira Eriksson:

Gulliga, den där näst till höger ser ju ut som en fjortis x)

#12 - - yasha:

Vågar man ha en sådan? ;)

#13 - - sara:

Tack :D Är så nöjd med dem! :D De kostade 599:- på KyssJohanna.se Kram

#14 - - Annika:

Gud va kul, hoppas att du vinner!

#15 - - bitte:

har en tävling där jag tävlar ut smink från E.l.f



http://www.lovemercury.se/2010/february/tavling-vinn-smink-fran-elf.html

#16 - - F A N C Y:

Svar. Taack =) Har legat hemma sjuk hela dagen så har inte gjort något!

#17 - - Erika:

Så gulliga de där små figurerna =)

#18 - - Jonna:

sv: den har jag nog aldrig smakat ;)

#19 - - pelle:

Men shit, vad ska man ha de där till? Mörda folk med?



Hur som helst, lycka till ;)

#20 - - a.nniie ♥:

sv; heh etack tack:), jag får hålla tummarna ist så att du vinner tävlingen:)

#21 - - Heyli:

åh men vad glad jag blir att du fortfarande gillar det :)

#22 - - Frida Stigevik:

sv: jamen, lr hur ;D

#23 - - Felicia:

Vad kul!!!!,.. är det svårt att ha eget!? puss

#24 - - BlueRoseCase:

Dom där dockorna är ju faktiskt bedårande!

#25 - - Neli:

Ja han ser bra ut för sin ålder ;)



Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Och sen har jag förberett mig med guacamole och tacochips haha :D Så gott! Va har du för planer ikväll då sötis?



Förresten, det går inte kommentera ditt senaste inlägg. De har hänt mig också, det är bara att publicera om det så funkar det sen :) Tänkte det är bättre att säga till så du vet hihi. KRAM

#26 - - annii:

fina dockor

Till top