Sverige

Men vad är detta?!

 

Min senaste fråga om vilken sport ni gärna kollar på nu under OS var fan epic fail!

Vad är detta?! Inte en kotte pallar att kolla på någon utav OS-grenarna. Vad hände med att visa moraliskt stöd för sitt land? Nej, att slå på tv:n och bara titta på när svenskarna gör sitt bästa är nog överskattat enligt många.

 

När jag ser på Sverige, då hejar jag på Sverige. Kolla på den röda pilen. Juste, där under är jag. Jag står där i folkmassan... Ja, mentalt ialla fall..

 

 

Ja, ett bevis på mitt stöd till Sverige så kollade jag på dam-ishockeyn som spelade emot Slovakien.

Jag visade mitt stöd fram till ungefär 05.15. Sen slockande jag. Men dom vann sin match med hela 6-2!

#1 - - FOTOGRABBEN.SE:

sv; okej =) tack för ditt svar =)



Hur är det annars då? Allt bra? =)

#2 - - evelina:

Sv; ja, de var de också ;D ja de hade jag, hade du? :) <3

#3 - - pelle:

OS är kul, men jag lyckas glömma det jämt. Hittar alltid viktigare saker att göra. Blogga, borsta tänderna och så vidare ;P

#4 - - Emelie:

Jag försöker hänga med så mycket jag bara kan! :) Dock går vissa tävlingar allt för sent.. OS är bra!

#5 - - Victor:

Jag försökte somna till konståkningen inatt :)

#6 - - pelle:

på tal om damhockeyn? minns du om sara grahn stodi mål? det är min gamla barndomspolare :)

#7 - - Maria - TÄVLING PÅGÅR!:

Höhö, man kan väl säga att jag stöder Finland mentalt istället. Självklart är det roligt att veta om vi vinner i någonting, men det är inte så där att jag sitter framför tv:n och tittar. Jag byter kanal istället :P



sv: Vaniljkräm har jag nog aldrig smakat. Här omkring säljs de bara med antingen mandelmassa eller sylt. Det ska givetvis vara sylt. ;)

#8 - - G2 / Gosia:

Haha men jag förstår mig inte alls på sport grejen.... Musiken är min passion ;)

#9 - - MALINHE |foto|:

SV: tack! :D

#10 - - pelle:

Jaså? :) [njuter av coolhetspoängen]



ja, men hon är duktig som fan.

#11 - - Sara:

Sommar-OS är ju mycket roligare :D Men konståkningen är kul att kolla på :)

#12 - - FOTOGRABBEN.SE:

sv; okej! Jag mår toppen =)

Öh, om 5 år... Då är jag 17 och då går jag gymnasiet i stockholm (hoppas att jag går i stockholm) och ja lever livet =)

durå?

#13 - - FOTOGRABBEN.SE:

sv; OJ! Såg inte att du frågan var till frågestuden... Sorry*

#14 - - Jeanette:

sv: jättehärligt! :) Ja, det ska bli kul att se hur långt hon kan gå..

#15 - - hannah:

SV: Skönt att det har fungerat för dig :) Jag blir så frustrerad när jag inte kan komma åt bloggen...



Hehe...jag har inte sett en enda OS-gren på tv i hela mitt liv och jag kommer aldrig någonsin att göra det heller...över min döda kropp :p

#16 - - M i c k a:

yesnox, hockey är favoritsporten annars med ^^, landslaget har alltid legat varmt om hjärtat. de är ju kickass duktiga med (: minns förra os guldet lixom ;D

Till top