Louise vill ha..







Olympus E-P1 Micro Four Third

Missta er inte, jag är ingen fotograf. Men visst var den snygg?
Känner mig väldigt retro som fortfarande målar och beskär i paint och gillar "gamla"-kameror.

Vad kommer här näst?
Börjar använda mig av VHS?



#1 - - Linda:

Passa på att fynda unica Of Sweden smycken i min webshop,utförsäljning på dem!

http://www.beautyinsideout.se

#2 - - Jonna:

sv: ja det är jätte fint och mysigt här :) men det är världens öde håla :O haha

#3 - - Erika:

Det ser ut som en rolig kamera =)

#4 - - Lisa:

hhaah nämen vad roligt då:D

#5 - - Alexandra, KAKHUSET ♥:

Gamla kameror är vackra! :) ♥

#6 - - Amy:

Tack ska du ha! :)



Ja och för min del behövs lite mer planering i så fall! Vi får se vad framtiden har att erbjuda helt enkelt

#7 - - Marcus Å:

Bara bra med mig också. Händer idag?

Kram

#8 - - Johana:

God morgon :)

#9 - - Emelie:

Sv. Jobbet gick bra, och i dag är jag ledig :)



Förstår att du vill ha den, så cool design.

Kram

#10 - - Maggan:

Den var grymt snygg!

#11 - - Maria:

Oj, den verkar ju både snygg och bra. :) Lite som en blandning mellan en vanlig kompaktkamera och en system (med tanke på att det finns olika objektiv).



sv: Särskilt mycket konkurrens kommer nog Finland inte att stå för i år! ;) Believe me.

Men man kan ju hoppas att folk röstar! :)

#12 - - linn:

Hänt lite saker,men annars är det bara bra med mig då:) Är allting bra med dig då?:)

#13 - - SARA:

Olympus <3 :)

#14 - - ANGELICA:

Ja den var asbra!



haha men den var snygg :D

#15 - - a.nniie ♥:

visst, body shop r så härligt och luktar jätte gott:D



ps. sorry för den sega svaren <3

#16 - - F r i d a:

Den var fin och den är inte digital ? :O

Jag har en gammal kamera med fotorulle i faktist, kanske borde ta den ut och fota någon dag.. hm. haha.



Svar: Åh, tack så mycket :D Jodå, allt är bara bra med mig! Själv då? Kram.

#17 - - Frida Stigevik:

sv: jaa, ständigt denna press!

#18 - - Emma:

svar; härligt, jodå jag mår bara bra=)

#19 - - simone:

jag var och kika på den häromdagen, skulle köpa.. men nej. Stor diss på den. Kunde ju inte zooma om man inte köpte till ett extra objektiv, blixten var helt extern.. mjae, då kan man lika gärna satsa på en systemkamera :)

#20 - - emma härnqvist/perfektion:

haha de va mer än vad jag visste.



nu ligger jag bara på sängen och myser, mår inte så bra idag.. själv?



p.s. kom ihåg att delta smyckes-tävlingen hos mig i samarbete med Bracy.

#21 - - ella <3:

är den bra då?

jag kan absolut ingenting om kameror, haha!

#22 - - stefan:

det där är en sjukt snygg kamera!

#23 - - Heyli:

taack börjar gilla fläkten mer och mer jag med faktiskt :) den är praktisk åtminstone ;)

#24 - - Emelie:

ush då, krya på dig!! :)

hmm vilken film var det vi snackade om?? haha jag börjar bli senil på gamla dar :D

#25 - - Kikafika:

Vi har en VHS-video på nedervåningen som vi aldrig använder x) Fast häromdagen hade jag nästan lust att slita fram de gamla VHS-banden från vinden och kolla på Mumin eller någon annan barnfilm från när jag var liten^^Fniss fniss:) Och den kameran var jättesnygg! Vi har en sån kamera, fast svart, gammal som gatan och mycket ful, till skillnad från den här som var hur charmig som helst:D

#26 - - Jeanette Dahlström ( fotoblogg):

Ja det var riktigt snygg :)

Till top