Lost

 

Jag tror fan att apan äntligen lyckades. Ja, med att hypnotisera mig.

 

Har känt mig jättekonstig den här veckan. Jag har varit vaken men ändå inte. När någon försökt snacka med mig så försöker jag verkligen att lyssna på vad personen har att säga, men ändå låter det: bla, bla, bla.. kan du tänka dig??

 

Öhm.. Nej? Kanske?

 

Jag behöver semester...

 

#1 - - Annika:

Hahaha ja jag tar gärna också semester!

#2 - - Jenny:

Hahaha :P Hoppas du "mår bättre" snart ;)

#3 - - MALINHE |foto|:

SV; nja, inte alls så mycket :)

#4 - - Johanna:

jobbigt :(

#5 - - simone:

s:V Haha tack, vad snäl ldu är :D

#6 - - Jeanette (fotoblogg):

svar: ja visst är det :D

#7 - - vesna:

ha en underbar helg! :)

#8 - - Maria - TÄVLING PÅGÅR!:

Vilken pillimarisk apa.



sv: Jamen precis! Överallt ser man en massa gnäll om att TB och VD har härmat Twilight när det egentligen är precis tvärtom. I ett avsnitt av VD görs det lite narr av Twilight också, du kommer att märka det... ;)

Till top