Lillasyster

Åh, imorgon kommer min lillasyster hit. Förstå lyckan LiiikZhom!

Nej, men allvarligt. Det ska blir jätteroligt! Får se vad vi hittar på. Men det lär ju bli, stan, bio och en massa annat skoj. Har verkligen saknat henne!
#1 - - G2 / Gosia:

Hur gammal är hon? :)

#2 - - Maria - livet i Milano ☆:

vad mysigt =)

#3 - - HANNAH:

Sött örngott!

#4 - - Nath:

söt kudde :D

#5 - - Emilia:

sv: Jaa verkligen :) Supersöt kudde verkligen :D

#6 - - Jeanette (fotoblogg):

svar: Okey :D Haha visst är dom :)

#7 - - Sabine:

så söt kudde ^^

#8 - - Lisa:

gud så söt^^=)!

#9 - - Annika:

Gud så sött örngott!

#10 - - Malle - Hockeyfru:

hihi ja! åh roligt med lillasyrran på besök! have fun!puss

#11 - - a.nniie ♥:

sv; fifan , blev t o m sugen själv igen när jag la in bilden :D

#12 - - Sara:

åh jag vill också gå på bio i helgen! :) Kram

#13 - - Victor:

Det synsl lite smått i alla fall, kanske försöker igen snart :)

#14 - - stefan:

kul med besök från familjen:D

#15 - - Emelie - EmeliesPlace:

söt kudde :D

#16 - - MALINHE |foto| 13år:

SV: jaa! :)



händer ikväll då?

#17 - - Linn-Lay:

åhh va söt :D

#18 - - pelle:

lixzohm azzåh va kuhL !! :D:D:D har ni 3vligt?



^^

#19 - - BlueRoseCase:

Hoppas ni får en toppenhelg!

#20 - - Petra:

Mys och träffa lillasyster. :) Själv är jag yngst i vår syskonskara, så jag har ingen lillasyster eller lillebror och mysa med.

#21 - - Mikaela Urbom:

Söt kudde =D

Till top