#1 - - Victor:

av någon anledning har jag nästan mindre pengar nu :P

#2 - - Johanna:

Ganska dumt ja!

#3 - - Sara:

HAHA :P

#4 - - G2 / Gosia:

Jaaa, spring till närmaste ica och köp med dig ;)

#5 - - Petra:

hahah Hur dum får man vara. Rätt åt honom att de tog hans körkort.

#6 - - MALINHE |foto| 13år:

SV: jo!:)

#7 - - Emelie:

Sv. Det jag försöker följa är hockyen, dock får det bli att jag ser en del av repriserna istället för direkt. Och längdskidor. Men jag kollar på det mesta egentligen, allt är kul att se :) Och så fort några svenskar tävlar blir det mer spännande.

#8 - - Lisa:

asså^^...........!!

#9 - - Emie:

Intresserad av att köpa jeanslegins? Aldrig använda, storlek S, billigt. Ta då en titt i min blogg :)

#10 - - Annika:

Hahaha korkat!

#11 - - Emilia:

sv: skönt att du vet konsekvenserna :) jobbigt att gå runt och fundera och sånt. Hoppas du haft en bra dag :) tack för din tanke. puss och kram

#12 - - evelina:

Sv; åh, låter mysigt :D

#13 - - Marcus Å:

Hon jobbar. Men jag tror inte att du känner henne...

Kram

#14 - - HANNAH:

ja det är väl inte det smartaste haha!

#15 - - EN MASJÄVEL:

tjabba! :D va händer då?

#16 - - a.nniie ♥:

hehehe aaa det var faktiskt mkt att välja mellan:p så som du ser så har jag ju olika efterr'tten där i tallriken hahah:D



lägga till mig i bloglovin??^^

#17 - - Linn-Lay:

hur svårt kan det vara att stanna vid ett stopp skyllt egentligen hehe. eller så kanske han trode det var en väjningsskylt XD

#18 - - BlueRoseCase:

Haha, det är väl ganska dumt överhuvudtaget...? ;)

#19 - - anna:

haha klantigt!

Till top