Propp

Dom flest av er har nog hört historien om hur jag har lyckats kortsluta både den ena lägenheten och den andra. Och jag har gjort det igen!
Förra vecka skulle jag tända i badrummet och proppen går.. LYCKAT!

Med ett tjugotal minusgrader och vi slänger en snöstorm på det också (okej, det var väl inte fullt så dramatisk, men det var kallt och det snöa), så var det bara att gå ut och ner i källaren. Efter mycket svordomar och lite gnäll så fick vi igång det igen.



Men tro inte att historien slutar där, ett par dagar senare går den igen på ett annat ställe. Men med våran nyfunna erfarenhet var det snabbt återställt och allt fungerar som det ska igen!

Det känns som jag "lyckas" kortsluta allt jag rör. Hm.. Tror elektriker-genen inte existerar i mig..

#1 - - MalinKalin:

Sv: Ja det var jättemysigt :)

Hehe det lät ju riktigt lyckat det där :P

#2 - - tess:

Hur lyckas du tjejen? ;) hehe

#3 - - emelie:

svar: haha de tycker jag allt att du ska göra :D

#4 - - ♫♪ Sandra T:

eller hur ^^

#5 - - Cajsa:

eller hur!? :D

Till top