Önskelista

På tal om jul & önskelistor, så fick jag lust att skriva upp 5 saker som jag önskar mig i år, när jag läste Emelies.

Så här är min top 5, utan kronologisk ordning:

Snöskyffel


Resa


Audi a1


Kastruller


Matbordsgrupp "Jessica" ifrån Chili
#1 - - Cajsa:

göres?

#2 - - Sofie- Amor vincit omnia:

en resa hade inte varit så dumt ;)

#3 - - Takai.blogg.se; a plus size blog:

svar:

aah, det gör jag : D haha, vad roligt! ^^

hm, har vi pratat förut? o_o läskigt att alla känner alla liksom.

#4 - - danten89:

Hehe länkade till dig med ;P



Jamen jag tycker nog de hemmagjorda köttbullarna är godast.. :D



Vilket är godaste julgodiset? :P

#5 - - Millan:

Är du på g med körkortet igen gumman? :))

#6 - - Anonym:

svar: söt du är som länkade mig! haha.

Resa hade jag också velat ha, men har ju inte ens ett pass fan! haha, sen jag vill ha en audi r8, men det kan jag fett glömma :D

#7 - - Sara:

Ja tack till massa resor :D

#8 - - Millan:

Sv; men snörpan nu blev jag alldeles rörd!



Det är ju dig man ska se upp till om någon. Så himla fin människa och full av roliga erfarenheter; eget företag, du är händig, bor i hus, modig (som flyttar och vågar ge dig ut i nya saker), snäll, positiv och pålitlig <3. Går ju att fortsätta hur länge som hellst.

#9 - - Takai.blogg.se; a plus size blog:

svar:

hihi oo :D kul! jag känner inte igen din blogg faktiskt - men du kanske har bytt design? :] <3

#10 - - SANDRASGLAMOUR:

Jätte fin blogg sweetheart !;)/Kisses Sandra

Till top