I'll be there when the world stops turning



Jag är där när världen slutar att vrida
Jag är där när stormen är genom
Till slut jag vill stå i början med dig

Vi var främlingar
på ett galet äventyr
Aldrig drömma
hur våra drömmar skulle gå i uppfyllelse
Nu här vi står orädd för framtiden
I början med dig


#1 - - ♫♪ Sandra T:

awesome :D

#2 - - ella ♥:

- japp det stämmer :)

#3 - - Cajsa:

eller hur!? :D

#4 - - alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

sv: hihi ja supermys ;D

#5 - - Sofie- Amor vincit omnia:

riktigt svårt :P

#6 - - Johanna:

Tack det gör jag med =)

#7 - - danten89:

Hur är det med dig då? =)



Jag har alltid fullt upp. ;P

#8 - - Maria - JULKLAPPSKALENDER:

Så vackert. Både du och texten. :)



sv: Tack så mycket! :D

#9 - - wictoria persbrandt:

har frågestund på bloggen, gå gärna in och ställ en fråga:)

#10 - - TiinizzZ:

Tack Vännen :)

#11 - - stefan:

Snygg designen blev:)

#12 - - Sara:

Ha en toppenfredag :D

#13 - - emelie:

svar: thihi

Allt bra med dig?

Till top