Don't say it! Just spray it.





Detta var något nytt!
Hitta en sida där ett företag har tagit fram en spray-färg för mat. I färgerna guld & sliver kan man nu spraya grönsaker, kakor & anda tänkbara tilltugg.

Rolig idé var min första tanke.
Men min andra tanke var: kan det verkligen vara bra?

Ja giftigt är det väl kanske inte eftersom tanken faktiskt ska vara att man kan äta det. Men ändå?

Åsikter någon?
#1 - - lina:

sv: jag visst är småkryp hemska? ;S

hihi, den åsikten delar vi ;)



puss

#2 - - Emelie:

Skumt! :O

#3 - - ANGELICA:

mysigt :)

Nej jag gjorde inget speciellt, jobbade igår ^^



Nej vad kul!

#4 - - Michaela Snöborgs:

jag känner mig lite skeptisk faktiskt, det kan ju inte direkt vara nyttigt?



hittade du på nån bra present då? =) kram

#5 - - Johanna:

oh smart :)

#6 - - kikafika:D:

Guuuud vad häftigt!!

Det måste jag köpa till mamma! Hon älskar att laga mat och göra fint osv. :P

Hur är det med dig? Har inte hörts av på ett tag ^^



Puss och kram

#7 - - Annika:

Vi hade ätbart glitter på vårt bröllop och jag tror inte att det är så farligt så länge man inte äter hur mycket som helst!

#8 - - M A R i E (Mandelström På Ärten):

Kanske mer som prydnad då. Att äta det kändes lite läskigt.



Hoppas du haft en bra påskhelg. =)

#9 - - Snart pappa.:

Håller med dig. En rolig idé var det också som min första tanke

#10 - - miiah:

sv: aa påskägg med godis var gott ;D har dock en del kvar :P



hur är allt? :)

kram

#11 - - Sara:

Gud vad coolt, men jag hade nog inte vågat äta ;) Kram

#12 - - nath:

men du härligt :)

jadu, pojken åkte hem idag så ska bara ta det lugnt skulle jag tro=) själv?

#13 - - Emelie - EmeliesPlace:

haha coolt :P

#14 - - Elin:

Mmm brezel...

#15 - - Frida Stigevik:

oooh, häftigt! :O

#16 - - Frida Stigevik:

sv: tack så jätte mkt:D

#17 - - Sara:

Sv: Ja, den är värd att testa faktiskt :)



Grymt med guld- & silvermat men min första tanke var som du skrev att det inte kan vara bra. Man kan säkert äta det utan problem, men sen är det säkert en massa skit i alla fall :P



Skulle vara roligt att testa till någon tjejmiddag eller liknande, livar upp stämningen lite ;)

#18 - - ceeline@:

oj det där med att spraya lät lite skumt xd

#19 - - ceeline@:

Svar: haha ja... ^^

Till top