#1 - - Johanna:

haha ja eller någon som ville ha skatteåterbäringen redan nu :)

#2 - - alexandra:

fin design :)

#3 - - Snart pappa.:

jag skulle vägra jobba på skatteverket iaf

#4 - - miiah:

haha :P



sv: tack så jättemkt :))

allt bra idag?



kram

#5 - - Mandelström På Ärten:

Troligtvis en arg skatteåterbetalare. :P



Tack! =)

#6 - - CLIP:

Ajdå, det där var inte trevligt!

#7 - - Annika:

Hahaha så kul!

#8 - - Marcus Å:

Skolan går kanon bra faktiskt. Jobbet då?

Kram

#9 - - Anonym:

Haha, ja antaligen!

Ja honungssenap är helt galet gott! :D Kram

#10 - - sara:

Haha, ja antaligen!

Ja honungssenap är helt galet gott! :D Kram

#11 - - Viktoria ♥:

haha, inte vad ag tror...eller jag bort ju inte ens i köping, hehe :D

#12 - - t a k a i ♥:

svar:

det var en sån där färdig sallad som man köper på påse! :D min favorit; ceasarsallad.

#13 - - Johanna:

Nej, jag tror man få hålla rädslan för det på en lagom nivå, annars kan det lätt gå över styr. :)



jag själv är inget fan av dessa korta kjolar, så använder inte dem, men jag tycker inte tjejer skall sluta använda det bara för minska riskerna...



nej det är aldrig en fels tjejs fel hon blir våldtagen, det finns säkert undantag, det finns säkert de tjejer som provocerar killar och sen säger nej, men det är ändå inte hennes fel för det är killen som gör fel.

#14 - - Iris ♥:

Hehe!



Lyssnar på musik, inget speciellt dårå. :p

Till top