Återfunnen

Kameran har inte så himla mycket att göra med inlägget.

Faktum är att den är endast uppe för att den har samma färg som min digitalkamera.


Ja, jäklar vad solen skiner idag!
Idag är en riktigt bra dag känner jag. Har även hittat min länge bort tappade kamerasladd (i min dataväska, vem hade kunnat ana?...), det är vad jag skulle kalla för ett hallelulja-monent!
Som jag har letat efter den. Faktum kvarstår att jag känner mig som en redig tönt som inte hade tittat i dataväskan tidigare.


Hur som haver, ut med super snygga bilder från internet och in med alla halv taskiga bilder från moi!
#1 - - nath:

fin kamera :) jodå det är bra med mig!!=) kram



har frågestund på min blogg!!

så ställ gärna en eller flera frågor där!!=)

http://lillnaath.blogg.se

#2 - - takai:

svar:

hihi, gulliga du! ^_^ <3

#3 - - Emma:

härlig färg på kamera :D

#4 - - Sara:

Underbart när man hittar något man letat efter :)

#5 - - Heyli:

eller hur jag älskar den!

#6 - - sanna:

hej! kommer du ihåg mig? :D jag bloggade på buckwheat.blogg.se förut!

hur är allt med dig nu för tiden? jag har vart borta ifårn bloggvärlden ett tag!

#7 - - Sara:

Sv: Ja, det är faktiskt intressant ;) Sen att man lär sig mer om bloggar och olika fenomen hela tiden!



Alltid skönt när man hittar något borttappat, har också en förmåga att inte hitta just kamerasladden^^ Måste finnas något konstigt syndrom för att få dem att försvinna!

#8 - - ronja:

sv: tack! :)

#9 - - Johanna:

Ja våren är underbar =)

#10 - - sara:

Måste ju ligga på topp på jobbet ;) Kram

#11 - - ceeline@:

så skönt med sol :D



Svar: ja :D

#12 - - Camilla:

Jodå. Foundationen var riktigt bra faktiskt! Det känns att huden får andas mer än med de lite mer täckande :P



Puss

#13 - - Maria:

Egna bilder är alltid roligast! :)

Häftig färg din kamera har, om den är samma färg som den på bilden.



sv: Exakt, man kan nog sammanfatta kalaset med att det varierar från fall till fall. Om de började ta skatt från alla bloggare som får hem gåvor ibland skulle ju halva Sverige bli tvungna att betala ;)

Till top