Det går bra nu!

Jo, men såhär ser jag ut om dagarna.



Nu fick jag tid att sätta mig här igen.
Som sagt så hade vi nattgib här i natt och vad kan jag säga? Killarna (ja, det var bara killar här igår, härligt va? Hoho..) älskade stället!

Visst, lite önskemål hade dom på visa saker som vi ska fixa till så snart tid finnes.

Detta känns bra, väldigt bra!
#1 - - Maria:

Hihi, gullig bild :D



sv: Tack så mycket söta du! :)



Nej, inte förrän i juni. Jag vet, man kommer ju dö av längtan innan dess, eller glömma bort hur bra serien är. Jag såg ju för tusan klart de två första säsongerna på två veckor, hur ska jag orka vänta i nio månader innan nästa kommer ut? :S

#2 - - vesna.blogg.se:

söt =9

#3 - - Felicia:

sv: haha aaa verkligen :)

#4 - - Camilla:

Det kan jag tänka mig! :D Hur kom du på den ideén? :)



Än så länge inte så mkt. Men ska nog passa på att träna lite senare idag iaf. Vad händer för dig? :)



Puss

#5 - - feiiaah;*:

hihi söt bild!!

Till top