Underbar låt

Innan jag kastar mig i säng, så lyssnar jag på någon lugn låt. Nu när jag var inne på youtube fick jag en låt rekomenderad till mig. Helt underbar!


Har inte en aning om vem som sjunger, men för den som är totalt vädelös på språk, så sjunger hon på japanska. Himla vackert språk.
Men låten heter "kimiga tewo nobasusakini".


#1 - - Tobias:

Haha jasså, nu får du nog ta och säga :)

#2 - - fröken elin:

haha ja visst får man 8) yeah.

hoper du haft en go helg tjingtjing!

#3 - - Marcus Å:

Allt bra idag? :)

#4 - - SARA:

Jaa London är underbart, dit får du åka någon gång :) :) kram

#5 - - Mejx- Skönhet, make up och styling:

hahaha =P

#6 - - Therese:

SV: Jora den har varit super bra!, Hur har din varit ? ;) Pussar

#7 - - Vanessa:

Jätte söt blogg! :) Allt bra?

#8 - - Cassandra:

Sv: Okej, det låter spännande! =)



Puss!

#9 - - samira:

aha okej synd :/ joo allt är bra här :) hur e det själv? :)bra låt också

#10 - - Sanna - saos.blogg.se:

svar nja jag ska inte påstå att helgen var sådär jätterolig faktiskt men sånt är livet, de går upp och ner :)

#11 - - ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

Allt bra med dig denna måndags morgon?

#12 - - Neah <3 MJ:

Godmorgon :D

Allt bra idag?

#13 - - Lydia:

Kommentera min blogg så kommenterar jag eran :D

Riktigt snygg header, Louise :D

#14 - - Sanna:

Mm, tacos är alltid gott dock!

#15 - - Helena:

Sv Jadu, det blir skolan i alla fall, sen blir det säkert lite träningen med :)

Får se vad som händer :)

Ska du göra då?



Puss

#16 - - Jenny:

sv: det är riktigt fint det;) men man får passa sig så man inte äter för många det kan vara förödande, haha :)

#17 - - Monkey:

njaa den låten var inget för mig :)

#18 - - Sessan:

Jag hamnade i bråk.. jag är ett nervvrak..har tappat livsglädjen..det syns i mina ögon.. :'(



Känner mig försvarslös.. </3

#19 - - teSz:

Sv: min helg bestod utav att bara mysa med pojkvännen, hemma :) film o sånt.



Har du haft en bra helg? :D

#20 - - Mindy:

God eftermiddag..Min helg har varit en skön helg..Hoppas att du har haft en skön start på veckan.kram

#21 - - Josefin:

Hejhej. Jag har en frågestund i min blogg. Kika gärna förbi och ställ en eller flera frågor. kram.

#22 - - jenny:

Den var ju fin!

Allt är bra med mig, självdå? Förresten är Bellas lyllaby-Robert Pattinsons verson jättefin också :)

#23 - - O T H I L I A:

ja den har varit bra, din lördag då?:)

#24 - - STOCKHOLMSJENNA:

sv: tackar!

har du några planer för den här veckan? :)

#25 - - I S A B E L L A:

SVAR: Ja, jag tycker den e toppen =)!



Hade du en bra helg? kram

#26 - - iza (::

sv: Jag tyckte att det inte skulle vara så lätt ;P Okej jag sitter och försöker lista ut men jag kommer då ingen vart med ledtrådaran fast det är rätt kul ändå! ;D



Fin låt, den var härlig även om jag inte förstod något alls av vad personen sjöng (:

#27 - - jenny:

Jodå :D

min helg har varit bra :D sjdå ?:)



kram

#28 - - simone:

Ja dom var söta! ^^ ;D



Å, har du sett den dära videon som filipinska brottslignar har gjort för att hylla Michael Jackson? ;) :D As coolt ^^ Kan ge dig en länk om du vill ^^

#29 - - Eloise:

sv; haha okej ^^



bor du i stan, i en förort, på landet? svara gärna på frågan i min blogg.

Kram

#30 - - Felicia:

Fin blogg :)

#31 - - Neah <3 MJ:

Hon är otroligt vacker alltså!

#32 - - kajsa:

okej:D



inte mkt, sj?

#33 - - vesna:

oh ja verkligen :D



allt bra?

#34 - - DialaAmeliaSaleh:

ttaack:). Ja ta de lungt, liksom det går inte över på dag o natt liksom?:S är de något o du behöver prata så finns ja här.:) vet hur det känns liksom !

#35 - - Lisa:

fin låt!

#36 - - Rebecca:

Fin blogg :)

#37 - - Mariah:

fin låt.

Till top