True Blood

 

Äntligen har jag tagit tummen ur röven (vad groteskt det låter) och hittat en sida där man kan kolla på True Blood avsnitt gratis. (IPRED, kyss mig där bak!) Ni som är intresserade av sidan, klicka här.


Ja, även jag föll stenhårt för denna serie.

 

Tycker att man har balanserat upp hela "vampyr hjärta människa"-grejen väldigt bra. Twilight bjuder (tyvärr?) för mycket av det goda. Men i denna serie så har ju bruden lite självrespekt, de vill säga att hon inte kastar sig hejdlöst in i hans famn.

 

Ja, ialla fall så långt jag har sett. Fniss..

 

 

På tal om tjejen i serien, Anna Paquin. Hon ingen uppenbar skönhet (okej, valde en skit snygg bild på henne, men ni hajjar var jag menar?), men ändå väldigt vacker. Eller är det bara jag som tycker så? Hon är väl ingen Jessica Alba, men hennes skönhet fascinerar mig ändå.

 

Kanske hennes glugg mellan framtänderna  som förtrollar mig? Hoho..

#1 - - STOCKHOLMSJENNA:

sv: min förra tävlingsponny avlivades.. :(

#2 - - Mikaela Urbom:

Har aldrig seett det, är det bra? :)

#3 - - vesna:

tck fdör tipset om sidan :)



riktigt bra jue =)



joda, själv? =)

#4 - - Eloise:

sv; varit i skolan och spelat tennis, inget speciellt alltså ^^

#5 - - Tobias:

haha nej usch dom är näst godast ;D

#6 - - Amelie:

Jag har helt missat denna serie, den verkar vara värd att kolla på ;) Ska försöka på den sidan du hänvisade till :)

#7 - - Jenny:

sv: Ja lite kanske, haha, det är inte direkt något man drar på sig när man ska ut en lördagkväll :)

#8 - - Gabriella:

Tack :)

#9 - - Sanna:

Gillar inte alls hennes karaktär i serien, men annars är den verkligen bra!

#10 - - Sanna - saos.blogg.se:

svar ja visst är det fantastiskt skönt! jag skulle aldrig palla att ha det som förr i tiden när kvinnorna skulle göra allt i köket ;)



ang. skådisen, killen min har kollat på true blood jättelänge, innan de kom till sverige och jag har väl halvgluttat lite. Jag stöööör mig på henne och jag vet inte varför . haha

#11 - - Hilea:

aldrig sett den serien.

#12 - - SARA:

Äääälskar True Blood! :D Har första säsongen på dvd hemma och kollar nu på säsong två på datorn :) Så bra!

#13 - - julia:

Svar: Jo, min fredag var asbra! =) Hoppas du får en bra helg!

#14 - - ceelinee<3:

hennes ögon e fina :)



e det bara jag som tycker att true blood e en dålig serie? ;p



Twilight tyckte jag var en bra film men egentligen inte för det e väl mest skådespelarna jag tycker om, boken var mycket bätte ;p



#15 - - Malin:

Sv: Ja, Timon och Pumbaa gör hela filmen :D



True Blood är så jäkla bra, och jag håller med dig om att Anna är riktigt vacker, och det måste jag säga att hon som spelar Tara (kommer inte ihåg vad hon heter) också är. ;)

#16 - - Frida Stigevik:

jo, den var braa! :D

#17 - - ida:

tack :)

jadu, idag ska jag iväg till ikea och shoppa lite, sen ska jag antagligen hem till en gammal vän och kolla film och äta gott :)

vad har du för planer idag då? :)

kram

#18 - - LIENE:

sv: ja att dom är, älskar ringarna:D

#19 - - ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

åh ok. Jag vet inte om jag ska hissa eller dissa det är olika. Jag gillar det. Men inte när det är äckliga saker de visar :P

Allt bra med dig denna vackra lördagsförmiddag?

#20 - - Emma:

har helt missat den där serien.. men jag tror att jag ska börja kolla på den snart faktiskt :)

#21 - - Ida:

Okej. hahaa :)

Det är det jag dricker mest. :)

#22 - - Neah:

Okej ^^ Joo jag tycker dom är snyggast :)

#23 - - andrea♥:

hon har ett speciellt men vackert utseende :D

#24 - - Jannike - Mamma till Kevin:

Precis..men det kanske blir så när något i ens liv ändras?Personligheten kanske ändras med:). Men man får vara glad att man är som man är helt enkelt hehe!

#25 - - fröken elin:

borde väl också titta på den där serien alla pratar om:P

#26 - - jenny:

Nej håller med dig på alla punkter! :D

#27 - - DialaAmeliaSaleh:

vart jobbar dudå??:) haha nej jag festa igår så blir bara softa idag:) :D

#28 - - SANIBO:

love it!

#29 - - Ida:

Haha ;p tjock?! haha jag vet, han är lite tjockis nu ;) men han är så myspysig så

#30 - - Simone:

S: ellerhuur! Han kläder är skönast ;)

#31 - - Hannah Hale:

Sv: haha, det är en lite konstig historia faktiskt; dom halstabletterna är så att när man sugigt på dom ett tag så kan det bli ett litet hål i dom, och vassa kanter runt... på den vägen äre hHAHA.

allt bra?

#32 - - ida forsberg♥:

svar:

joooo de är sant :D

#33 - - jenny:

Haha tack så mycket! :) Haft en bra dag?

#34 - - Emma:

Svar; Ja, det sändes några avsnitt idag, skitkul :P



Puss

#35 - - Helena:

#36 - - Helena:

Det är ju bara för bra det där :D

Jag har sätt hela första säsongen :D



Puss !

#37 - - Maria:

Märker att du inte sett så långt i serien ännu, för hon kastar sig visst i hans famn ;D Höhö.

Nej men ärligt talat, jag älskar True Blood! :D Den har allt en bra serie SKA ha. Just nu är jag en bit inne på säsong 2.



sv: Haha, jo jag tyckte faktiskt att hon såg tantig ut. Gillade inte alls frisyren.

Fast man kan ju hoppas att hon åtminstone ändrat på sin livsstil också i samband med klädstilsbytet. Drogerna får hon mycket gärna skippa.

#38 - - Sanna:

Yeah, han är dock sexig!

#39 - - Barre:

Hon har en naturlig skönhet, det är det. =)

#40 - - Frida:

Jag har riktigt fastnat för den serien jag med, jag tycker den är sjukt bra :D Min favorit är nog endå Eric, vår kära Alexander Skarsgård :)



Hur har ud det annars då? Var ett tag sedan :D Kram.

Till top