Team Eric



Hey hey hey!
Bill kan ju slänga sig själv i väggen. Jag har blivit team Eric & Sookie!

Ja, igår råkade jag se klart på alla nuvarande avsnitt som finns just nu. Jag blir lite hatisk mot mig själv när jag bli så besatt av serien. Kan aldrig hejda mig själv från att se på mer avsnitt, lik en rikjävel och pengar. Ja, jag blir lite förbannad på mig själv!
Blir ni också så?


#1 - - vesna.blogg.se:

jaa himla gott :D

#2 - - Monkey:

vilken serie är det? :P

#3 - - teSz:

Sv: ja det blir nog den! :D

tack du!



allt bra med dig?

kram

#4 - - Frida:

Håller med dig, Team Eric här ;) hoho. Det som är lite roligt med serien är att de slänger in svenska också.

Mina vänner tror jag är knäpp eller något, jag pratar bara om True Blood just nu, haha. Nej, men jag tycker serien är sjukt bra och jag har sett alla avsnittet som finns nu med :)

Älskar de senaste när de var på hotellet med Eric, hoho.

#5 - - Sanna:

Välkommen i klubben! Jag är oxå fast i True blood träsket... och måste erkänna att jag typ blir irriterad när det inte finns fler avsnitt att kolla på...



P.O.K. Sanna

#6 - - Frida:

Svar: Ja, speciellt roligt är när han lurade Sookie att dricka hans blod, man såg ju hur dåligt han spelade ;) haha.

Nä, men det känns osm det hände så mycket mer i de avsnittet.

#7 - - Maria:

Jag håller med, det är Eric som gäller för mig med. Fast det beror nog mest på att han är minst trippelt snyggare än Bill. :P

Visst är det deppigt när man sett klart serien. Säsong 3 kommer ju inte förrän i JUNI! Det är ju evigheter tills det.



sv: Ja, lärare borde kunna lita på en. Hur ska man annars kunna lita på dem? Förtroende bygger ju på att båda parterna litar på varandra.

Till top