Städ-torsdag!

 

Städ-torsag idag.

Kom äntligen hem i skaplig tid från jobbet. Satta igång med evighets görat disken på en gång. Sa jag att det är ett evighets göra?

Sen hamna jag vid datan och satta igång med att svara på en jäkla massa kommentarer, men jag klagar inte. Älskar att så många har hittat hit.


Ska ge er en ledtråd angående mitt projekt lite senare ikväll. Åh vad skoj det ska bli!

 

#1 - - SARA:

Ja men då måste du se den serien, den var verkligen super!! :)

#2 - - Sanna:

På Liljas Väskor. Tror dock endast den affären finns här.

#3 - - jasmingz.blogg.se:

tack stumpan;D

#4 - - teSz:

Haha gillar bilden!



sv: absolut!

jodå den har varit lugn o skön så :)

själv då?



pussen!

#5 - - Tobias:

tackar :D vad roligt att höra!

#6 - - emma härnqvist/perfektion:

ja nån gång ska vara den första och jag hoppas på att hålla samma deadline idga. fast å andra sidan är de fredag imorgon, och nästan helg. då får man ju vara trött :)

#7 - - Gabriella:

verkligen :)

#8 - - Therese:

SV: Har haft en toppen dag själv hjärtat? <3

#9 - - Malin:

Sv: jaa, faktiskt... ^^

#10 - - Maado:

Evighetsgöra, skojja inte! Jag håller på nu med min, tvätta. Det tar också 100 år.

Sluta suktas nu, sääääg då ;)

Till top