Pinsamt? Pff!

 

Jag läste någonstans om att det kan vara pinsamt att somna i bussen/ tåget.


Tja, det har vi väl alla gjort? Men! har ni någonsin drömt när ni somnat på bussen? Det gjorde jag när jag åkte med en vän (+ 2 vänner till) till Stockholm för några år sedan..


Ja, hela grejen började med att jag somna i bilen (såklart).
Men av en anledning så drömde jag att jag stod vi en klippa och höll ut mina armar (precis som den självmordebenägna bruden i bilden).
Precis när jag skulle "hoppa" så flaxa jag till med mina armar och vaknar samtidigt upp och har nästan gett min kompis en käftsmäll i ansiktet.

Hur i all världen förklarar man något sånt sen när tre ansikten tittar på en som man gick på crack?
#1 - - Erika:

Hahah, lite pinsamt det där ^^



sv: Ja gör det :D

#2 - - Eriiza:

Eller hur, så jävla stark text.

Bandet är helt underbara !

Synd bara att de har splittrats...



MvH Eriiza

#3 - - Anonym:

haha jag brukar ofta drömma att jag ramlar eller liksom "benen åker undan" när jag somnar till sådär på offentlig plats..

#4 - - Millan:

haha Jaa gud, jag drömde på bussen till Motala en gång, och vaknade av mig själv när jag gav ifrån mig något mysko ljud rätt högt haha DET var faktiskt pinsamt :p

#5 - - Sanna - saos.blogg.se:

svar Ja det var verkligen ett märkligt väder minst sagt! kram kram

#6 - - Zäta:

haha äsch jag somnar alltid på bussen :P

#7 - - Emma:

hahaha, jag hade garvat om jag såg det där kan jag säga ;p

#8 - - linda:

SVAR: ja det är sant. Skolan är viktig som attans! Har du gått ut skolan? kramar

#9 - - LIENE:

sv: vad bra att du uppskattar det:D

jag måste ju tipsa om din blogg ibland med, den är bra och underhållande.



hehe rolig dröm!

#10 - - SARA:

Haha :D Knasigt! :D Kram

#11 - - jenny:

HAHA, asså du är för rolig, jag sitter och skrattar högt för mig själv hära xd

#12 - - jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

Tack Louise:>

#13 - - Hannah Hale:

haha oj då. Jag rör mig ganska mycket i sömnen också, och PRATAR som bara den.

#14 - - :

Hejsan. Nu kör jag igång med en frågestund i bloggen. Hoppas du vill delta, fråga bara :) kram

http://feliciaostman.blogg.se/2009/september/ask-me.html#comment

Till top