Personlighetstest

 

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

 

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

 

Gjorde detta test för länge sedan. Men då var resultatet helt annorlunda mot vad den visar nu.

Ni som är intresserade av att testa så gå in här.

Vad fick ni för resultat?

#1 - - Weronica - Med Livet Som Insats:

Sv; Ja eller hur.. nästan så man måste se den bara därför ;D

#2 - - Kit:

Hahaha, test är alltid underhållande xD



sv: jobbar på hemköp just nu haha

men ja, får se hur länge det varar..;D

#3 - - Anonym:

men falukorv och mos är såå gott det med:P

allt bra?

#4 - - emma:

ja det är ju faktiskt så (: har du haft en bra kväll?

#5 - - simone:

Vilket kul test, tack! :D

#6 - - Madelene:

det är inom personlig assistens jobb :)

#7 - - sadia:

ska ta och göra det :)

#8 - - ceelinee<3:

Svar: hahah precis :'D

#9 - - julia:

Svar: Tack! Vad snällt. =)

#10 - - Barre:

Jag tackar så mycket för kommentaren, ja folk är allt bra dryga nu för tiden. >.<

#11 - - Martina <3:

roligt test:D

#12 - - Hanna:

sv; Tack tack :)

#13 - - Mindy:

Godmorgon gumman..Hoppas att allt är bra med dig & du får en skön dag.kram

#14 - - Cassandra:

Sv: Tack för att du håller med! Pratar om sex är inte direkt något jag gör i min blogg... Puss!

#15 - - Jenny:

Kul med tester, och det är ju skönt att man få olika svar vid olika tillfällen =) Jobbigt om man inte hade ändrats ngt..

#16 - - Jessica:

svar: tackar tackar, ^^,

#17 - - Ida:

haha ja han är så sweet ! Japp jag hade en helt OK kväll :) hur var din då?

#18 - - Jannike - Mamma till Kevin:

Ja,Kevin är världens sötaste hihi:)Går faktiskt bra att plugga på distans...är inte jätte lätt men det går!

#19 - - Tess:

Gjorde precis testet. Kolla in min blogg för resultatet :-)

#20 - - Sessan:

Intressant! Kanske är värt att testa! Jesss, jag har honom här hemma nu :D super glad! :D det är min nya pojkvän! Mannen i mitt liv tihi <3

#21 - - evelina:

ja den är as bra :)

#22 - - a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]:

sv: Åhh tack så mkt! ::D:D

#23 - - O T H I L I A:

Ja de är underbart där!!:)

#24 - - Maria:

sv: Det har du ju rätt i! Man tycker ju att en person som tusentals och åter tusentals personer har stenhård koll på dagligen kunde uppföra sig bättre!

Men Kenza är ju inte mer än människa hon heller förstås.

#25 - - Michael Jackson | Minnesblogg:

Sv: Ja, det är de. :(

#26 - - jennifer:

Svar; Förlåt för sent svar.. Jag har ingen aning om vem som åkte ut för jag kollade inte :)

#27 - - DialaAmeliaSaleh:

Hejsan allt bra?:)



händer något kul i helgen ? kram

#28 - - Erika:

sv: Ja eller hur :/

#29 - - vesna:

näee tog examen i våras :)

#30 - - Maado:

Tack gumman! :D

Ja det var en grym kväll!!!



Yeees! Sjuk nyfiken ^^

#31 - - Ida:

Haha :) Då är vi två.

#32 - - Sandra - Piffad:

sv: okej :) jag tycker dom är helt grymma i alla fall! :D



okej ;) kram

#33 - - your dream closet:

nejdå de tror inte jag :) JAg trpr de sitter snygt på alla bara man hitrtar den rätta storleken, svårt att veta hur de är utan att provat dem :/

#34 - - Sandra Dermark:

Haha ja, jag hade nästan lust att göra det kan jag säga. Otroligt irriterande! Särskilt när jag letat och letat men inte hittat någon snygg parkas.

Till top