Nytt på gång!

 

Idag har det hänt lite saker.

 

De senaste dagarna har varit ganska slappa, intsallerat och haft oss. Men idag byggde vi upp en vägg som jag ska fixa med imorgon.

Jag som lovade mig själv att inte måla en ända vägg till de närmaste 5 åren, de löftet sprack på en gång. I vår lokal har jag målat sammanlagt 13 väggar (ni vet, måla en extra gång eller två) vita! Som ni kan förstå så är jag en smula trött på att måla väggarna. Fniss..

 

Har inte haft möjlighet att kunna visa er mer av lokalen, som är så gott som klar, men det är av säkerhetsskäl som jag inte kan visa er ännu. Men snart mina vänner, snart!

#1 - - Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]:

svar jamen de låter ju skitsnyggt! ^^

ha det gott! kram kram

#2 - - matilda - [maatilda.blogg.se]:

godnatt!:)

#3 - - Em:

Det blir bra när dte är klart ;)

#4 - - SARA:

Haha söt bild!:) Kram

#5 - - Marcus Å:

Håller du på och målar hemma nu alltså?



Vad spännande, är du bra på att göra design till hemsidor? :)

#6 - - Anonym:

sv: hehe tack sötnos :D

#7 - - s:

okej va bra! samma här, bara brs:) vad gördu? kram

#8 - - kajsa:

men dag har varigt super. hur har dun dag varigt?=D

#9 - - Erika:

sv: Vad bra :D Allt är fint fint med mig också faktiskt ;P

#10 - - Erika:

Sv: till att börja med, tack för din åsikt!

jag beundrar också bellas drivningskraft och styrka.

kenza gillar jag för hon har humor, hon känns väldigt jordnära och jag gillar det att hon håller sig utanför alla dessa "bloggbråk". jag förstår inte varför människor blir så upprörda av festbilderna. titta runt på bloggar så kan du nog hitta festbilder på dom flesta, även blondinbella. det vore en annan sak om hon uppmanade sina läsare till att dricka mycket. men bara för att hon håller i en drink på bilder betyder det ju inte att hon super sig full varje kväll. hon är ungdom och måste väl också få leva?

däremot kan jag ibland tycka att båda dessa bloggar kan bli ganska tråkiga ibland.

#11 - - matilda:

sv. ahaa jag förstår :) jag ska plugga... sj då?

#12 - - vesna.blogg.se:

skön bild =)

#13 - - Hanna:

Tack :D

Till top