Linköping

Gissa vart jag ska imorgon?!
Just, ni inbitna linköpingsbor (& ni andra.. östgötar) känner igen bilden. Imorgon som sagt far jag till linköping för att träffa mamma, syskon & släkten.
Hoppas verkligen att jag hinner träffa mina vänner som jag inte har sett på.. 375 år? Tiden räcker aldrig till när man kommer dit. Det är som: Hej! Hejdå!

Men mina fans, jag vet att ni är många, hoho! Jag kommer att hoppa av tåget på resecentrum (eller vart fan skulle jag annars gå av?!) Möt mig där!

Medans jag packar min finfina väska så spelas denna på datan.

Svängig som tusan!

#1 - - Emelie:

Åhhhh om man ändå hade varit i Linköping! Då hade jag besökt dig! :D haha!



PUSS!

#2 - - matilda:

sv. ja brännboll är kul men jag är urusel :P

jag har varit på kören ;) sj då?

puss

#3 - - maria:

aaj, lät inte skönt;o

#4 - - En modells liv:

ja självklart är dte ;D

#5 - - Johanna:

Hoppas du får det kanon hemmavid :) den låten är kanon bra!!! =) me like!



Ja, jag blev med glad för informationen, för man undra ju! =)

#6 - - matilda - [maatilda.blogg.se]:

allt bra`?

#7 - - simone:

Haha okej ^^Redan julpyssel? Haha :D



Jorah hitills så sj? ;D



Kram

#8 - - Jenny:

Härlig Linköping, där är man född =)

#9 - - Mia ❤:

Ser vackert ut där! :)

#10 - - bella:

idag har jag varit i skolan i några timmar, sen kände jag mig krasslig så jag drog hem.. dudå? :)

#11 - - sadia:

vilken fin bild :)

#12 - - jenny:

ja de hoppas jag :D

förlåt att jag har varit seg på att svara på kommentaren men har inte haft tid -.-

#13 - - jenny:

Ha det så trevligt! :)

#14 - - Hannah Hale:

Sv: tack så sjukt mycket :)!



Idag hittar jag inte på så mycket. Inga filmer att se, min Scrubs är slut (måste köpa nya säsonger haha) och har helt enkelt INGET att göra. Själv?

#15 - - Linda Q:

Hoppas du får en trevlig vistelsa i linköping =)

#16 - - Sheriilyn - make your own fashion:

Åh vilken vacker bild! Har du tagit den?

#17 - - Anonym:

Ey, ha det kul i Lkpg ;D Själv ska jag till Nkpg imorgon ;P

#18 - - pelle:

Ey, ha det kul i Lkpg ;D Själv ska jag till Nkpg imorgon ;P

#19 - - Emelie - EmeliesPlace:

gillar bilden :D

#20 - - kajsa:

kan du rösta på mej i veckans outfit hos, www.baaraeliin.blogg.se?

kram <3

Till top