Ledtråd 2

 

Ja, det var inte många som äns var i närheten att lösa min första ledtråd.

Eftersom jag tycker så synd om er så ska jag ge er en till ledtråd. Bilden ovan så ser väl alla att det är en engelsk dubbeldäckare?

 

Alla ledtrådar som jag ger er har något med mitt projekt att göra. Hahaha, jag kan bara ana vad ni har fått för er. Hoho..

 

#1 - - simone:

haha okej ^^ :D Jao, hösten är ju härligt på sitt sätt ^^ Det är januari-april jag fruktar! XD Det är så blött o slakskigt då X)



hihi kram!

#2 - - kajsa:

bara bra :D

händer?

#3 - - Eloise:

sv; okej, roligt :D

#4 - - Mariah:

något med bussar?

#5 - - iza (::

sv: Gör det, den är bra tycker då jag ;) Hoppas du hittar den!



Hm, det här var ju klurit att lista ut! det känns som att du ska iväg till london men ändå kändes det som att de var alldeles för lätt att gissa på så det måste vara fel! ;P

#6 - - STOCKHOLMSJENNA:

sv: ja, det är hemskt tråkigt när hästar försvinner :(

#7 - - Mia:

engelskt jordbruk?

haha :)

#8 - - Daniela:

bra då haha ;D

hur var helgen då? :)

#9 - - Simone:

SV: Haha jaa, typ guinness var det va på tv? :D

#10 - - Malin:

Sv: Haha, jo visst gör hon det, men det är snyggt med muskler tycker jag, är faktiskt lite avundsjuk på henne ;)

#11 - - Emma:

Svar; Det finns nog på kanal5.se's web TV :).



Du kanske ska till AU...stralien...hahahaha va dålig jag är xD. Näe jag fattar fortfarande inte! xD

#12 - - Therese:

SV: Lyckos dig, Håll fast i honom :)

Pussar<33

#13 - - vesna:

jaa =) hur haru haft de? =)

#14 - - ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥:

Jo det är bara bra med mig, va gör du då?

#15 - - Anonym:

sv: Hahaha! Joo det var jättekul faktiskt! Blingbling EVERYWHERE!! :D

#16 - - Sandra - Piffad:

sv: det var det också :D

#17 - - Hannah Hale:

du ska säkert åka till london och HA TREVLIGT :( haha nej jag vet inte..

Sv: det är bara bra med mig!

#18 - - Rebeckamadeleine:

ja det blir en heldel språk plugg ju! Fast familjerna vi bor hos nästa år när vi är utomlands kommer ju hjälpa oss en del också =)

#19 - - jenny:

de har äntligen kommit tbx :D ja, mkt bättre att ta paus än att bara skriva ngt :p

#20 - - Neah:

hon är super duktig!

Jag vet älskar den verkligen :)<3

#21 - - hilea:

nee... inte heller något fan av de klassiska uggsen.. men dessa ser muffsiga ut till vintern=)

#22 - - Tobias:

London måste det vara :D

#23 - - Sanna - saos.blogg.se:

svar hehe, ja jag vet inte riktigt vad det är men aaah.. :P haha...



galet spännande med projekt och ledtrådar och grejer ;) men jag är sämst på att gissa. haha

#24 - - Erika:

sv: Ja, sant :P

#25 - - Jenny:

Jag önskar dig detsamma:) Kramkram

#26 - - myrins ~:

sv: haha :D



jadå det är bra :)

själv?



puss!

#27 - - SARA:

Åh London var länge sedan jag var i! Vill dit igen! :) Kram

#28 - - LIENE:

Godmorgon!

hmmm, knepigt knepigt...



#29 - - Cassandra:

Sv: Det lät bara trevligt! =) Vad jobbar du med? =)



Puss.

#30 - - michaela:

tacktack ;D

#31 - - Sandra Dermark:

Ja, visst är det otroligt irriterande när det blir så. Man ska helt enkelt sluta när dom är halvklara men fortfarande helt okej.



Ja absolut, en rätt lugn men en helt okej helg. Hur var din då? :)

#32 - - jenny:

Ingen aning, om jag ska vara ärlig, kanske det som är meningen? xd haha

#33 - - Hanna:

sv; tack för frågan! det kommer svar inom en kort tid =)

kram sötis!

#34 - - Amanda:

Svar: ja lindex är toppen ;) Jo min lördag var jättebra, med vännerna, hur var din? :)

#35 - - linda:



Duu jobbar som au-pair? :D vakna nyss. måste plugga. själv? PUSS

#36 - - DialaAmeliaSaleh:

hahaha okej ?XDDDD

#37 - - Sanna:

Du är utmanad. Kolla min blogg under rubriken "Utmanad".



Kram!

#38 - - SANIBO:

sv: thanks, vad sweet du är :)

kul att du tkr det,

#39 - - ceelinee<3:

Svar: hehe okej ;p

#40 - - maria:

jag med, dom är så sjukt roliga :D

#41 - - Amanda:

Svar: hihi precis lite kul så ;D Ah lila är finfint, är en av mina favorit färjer också. Har det på väggarna i mitt rum tom :P

#42 - - jennifer:

haha då var du väldigt snygg med andra ord

en helt okej helg, lite slö bara :P

Din då?

#43 - - Maria:

Nu kanske jag är helt ute och cyklar, men det råkar inte vara så att ditt projektarbete är Australien?

Ledtråd 1 var ju en aubergine, vilket för tankarna till aboriginer som är Australiens urbefolkning.

Ledtråd 2 (den engelska bussen) kanske betyder Storbritannien, och Australien var ju en av Storbritanniens kolonier. Har jag rätt?



sv: Hehe, precis. ;D Vänta bara tills du kommer till säsong 2, den är ännu bättre än säsong 1! Det händer en massa hela tiden och man bara måste se nästa avsnitt.



Jodå, min helg har varit helt okej. Hur har din helg varit?

#44 - - Ida:

Idag har jag bara tagit det lugnt. Är ganska trött efter denna helg. Har även varit ner på stan & ätit pizza med två kompisar. Sj? :)

#45 - - Ida:

Idag har jag bara tagit det lugnt. Är ganska trött efter denna helg. Har även varit ner på stan & ätit pizza med två kompisar. Sj? :)

#46 - - Mindy:

God kväll.Hopps att allt är bra med dig & har haft en skön helg.kram

#47 - - Camilla:

Haha jag fick mig sannerligen ett leende på läpparna när jag läste din kommentar! ;D Kan tänka mig att det måste vara jätte härligt att bo längst upp för att slippa problemet. Och även om du är "problemet" för dina grannar är det ju inget du lider av ;)



Puss

#48 - - astrid:

min dag är bara bra! (:

kom prec hem från gymmet, alltid lika skönt ^^

sj?

#49 - - Helena:

Sv: haha, men det gör säkert dom som vet att jag spelar med, men det struntar jag i för att det är så roligt ;)



Puss

Till top