Kristen Stewart



 

Hey hey hey?!

Vad har hänt här?!


Hur snygg var inte Kristen Stewart på VMA? Typ... Jätte snygg!
Ja, ni hörde rätt. Hon var faktiskt himla snygg! Love love love säger jag bara. Skönt att hon såg lite feminin ut och lämande conversen på skohyllan för en gång skull.. Tack gode gud!

Kan jag har konverterat till Kristen(Stewart)-domen? Hoho..
Torrt skämt, jag vet.
#1 - - SARA:

Tack gumman :)

Haha, det var ju skit kul med Kristendomen ;D Kram

#2 - - Daniela:

hahahahaha! fattade inte skämtet i slutet men hahaha! har du kanske samma humor som jag? ;D haha.

okej, så haha svar: tack, himlen var grym den kvällen faktiskt ;D

#3 - - Anonym:

Usch ja..

TACK!

#4 - - linda:



SVAR: tack så mycket. vad snällt av dig! ja har haft en bra dag. hur har din varit? kramar

#5 - - Neah:

Japp tyvärr är det dom bästa också :(

Jaa jag tänkte också på det hon var otroligt snygg på VMA :o

#6 - - Jasmine:

Svar: Tack så hjärtligt! :D <3

Ja, jag pysslar en hel del. Det är ett av mina stora intressen. Har dock inte så mycket tid, men jag försöker skapa något lite då och då.



Ja, det var verkligen synd... :'(



Kram

#7 - - Tobias:

Ja det är hon =) ha en bra kväll!

#8 - - LIENE:

Hon är snygg!

#9 - - teSz:

Sv: men elle rhur :( åååh!



hon var as snygg! :D

pussen1

#10 - - Jenny:

sv: haha, åh vilken komplimang, tack så jättemycket;)

#11 - - Emma:

Svar; jag men visst är de snygga?! :D.



Ja det är jättesorgligt. Cancer suuuuuger :@. HAT PÅ DET! :(



Alltså jag tappade typ andan lite när hon kom ut på scenen. Hon passade så otroligt bra i det där! :O :D

#12 - - Gabriella:

visst! High five

#13 - - J E S S, armwrestling <3:

Tycker dock att hårfärgen är lite för mörk för henne!



Sv: Jajjameneee, armbrytning :) Ska snart iväg på Nordiska Mästerskapen :)

#14 - - Helena:

Sv: Ja, tyckte att hon gjorde ett bra jobb :)

Härligt att det är bra med dig, med mig är det bara bra. Mycket att göra i skolan bara så man blir ganska så trött :P



Puss !

#15 - - Rozaleen:

söt =)

#16 - - vilma:

Videobloggar. bloggar. från smutsiga södern. checka--> www.ladylay.blogg.se

#17 - - Frida Stigevik:

oj, va olik sig :O för de e hon i twilight va?

#18 - - Erika:

Otroligt snygg :)

#19 - - Malin:

Riktigt snyggt!

#20 - - Emilia ♥:

så sjukt söta är dom :D

#21 - - Tina:

haha =) kanske de kanske...hur som nice blogg!

#22 - - Maria:

Snygg? Jag å min sida kan inte förstå varför hon förstört sitt hår så där. Det är ju hemskt!

Nu ser hon ju bara.. tantig ut.

#23 - - Mariah:

hon passar bra i den frisyren.

#24 - - jenny:

Håller med! :D <3



Förljer du mig då? ;)

#25 - - Frida:

Jag tycker hon passar himla bra i frisyren hon har där :) Annars har hon ju gått runt med frisyr hon haft till Runaway filmen ;) Inte lika snyggt.

Till top