Jag har fått en utmaning!

Jag har fått en utmaning av Jenny. Ni hittar hennes blogg här: http://jjjohansson.webblogg.se/
Denna går ut på att man ska nobba tre plagg i höst.

Mina val är:

Harembyxorna

(Håller med Jenny, fy vad gräsliga.)

Uggsen

De är säkert bekväma, men ingen ser bra ut i dessa! INGEN! Ha på er dom när ni ska till affären eller något, men tro seriöst inte att ni ser bra ut i dom. För det gör ni inte!

Transparenta plagg


Har flickor idag något agg mot kläder nu förtiden? Nej, jag ser inte dessa spets/transparenta plagg som kläder. Ännu värre tillsammans lårhöga stövlar. Visste inte att se ut som en protsituerad var något man vill stärva efter?

Ni som får denna utmaning av mig är:
SARA
Tess
Maaado



#1 - - Anonym:

det var de;)

gördu?

#2 - - simone:

Harem är sjuuukt nice, att ha hemma då, inte hot ute! :D

#3 - - Paparazzibecka:

Härlig blogg!

Kolla in min och se vem från idol jag fick kontakt med! Kram (:

#4 - - patricia:

kolla in mitt "tips på höst skor" inlägg! :D

skit snygga och billiga skor :D kommentera gärna vad du tycker om dom olika skorna också :)

#5 - - Your Dream Closet ♡:

nej inte jag heller, jag ÄLSKAR den väskan :D

#6 - - SANIBO:

sv: jadu... underbart

#7 - - Caroline, LINA FRANKღ:

TACK gumman :)

#8 - - Hilea:

blä för haremsbyxan!!!

#9 - - FEBB:

haha dne var rolig :P....

och shit va längesen, allt bra med dig louise? kmr ihåg när vi chatta förra året.. Tusen kramar till dig iallafall!

#10 - - victoria:

fin blogg!

#11 - - v ~:

sv; hihi,dagen är väl rolig när man får vara med på den vilket jag nu inte får,hm :/

hihi!



kram! ♥

#12 - - emma:

sv: tack så mycket:D jadu jag vet inte, skolan antar jag:P

#13 - - anna:

håller helt med om haremsbyxorna! helt hemska. förstår om man har dem som mysbyxor typ men inte annars.

#14 - - Mindy:

Godmorgon..Skoj utmaning..hihih...håller med dig om 2 av 3 inte skorna för de är så sköna..hihi..Hoppas att du får en skön onsdag.kram

#15 - - jannike:

hehe tack, har fått höra det ganska många gånger faktiskt:)

#16 - - Anonym:

jasså, vad för projekt?

Ja igår kväll så blev det myspys med glass och maränger =)

allt bra idag?

#17 - - Jenny:

Bra val =) Genomskinliga plagg är så bläää..

#18 - - Sanna:

haha, men haremsbyxor och uggs är ju så himla skönt dock!

#19 - - Maado:

HAhaha! Attans, jag som är ett fan av både uggs och transparent ;) Men det gäller ju att matcha med stil, höhö.

Med mig är allt toppen, verkligen. Själv då, hade du trevligt? =)

#20 - - emma:

hoppas att du har en bra onsdag? (:

#21 - - BECAUSE YOU´RE WORTH IT:

fin bloggg ^^

#22 - - SARA:

Jaa, jag brukar få ha den som barnen har i munnen när de tar kort ;)

Åh, den utmaningen får jag göra ikväll då :D Kram

#23 - - N O E S C A P E:

sv: Ja, det gick superbra! haha ;)

Vi tog bilder o sånt, det var riktigt kul iaf :D



*BTW:* Tycker du jag ska ha veckans blogg, dagens blogg eller liknande? Eller kanske en till frågestund..? ;) svara gärna! KRAMAR PÅ DIG!

#24 - - kajsa:

tack:D



allt bra?

#25 - - maria:

tack:)

#26 - - Mia:

håller med om transparenta plagg, ser bara billigt ut!

sv; tack! :)

#27 - - Erika:

Vilka nobbar det där :D



sv: hihi okej ^^

#28 - - Amanda:

Håller med dig om alla kläder men inte uggsen! Jag har börjat gilla dem igen, fast jag har ett par svarta och vill ha mörkbruna... ;)



Jadå, hyfsat bra dag har jag haft idag iaf. (Läs inlägget i min blogg så förstår du nog!) Själv då? Kram

#29 - - Karin:

svar: jo, det var bara bra. själv?



vilka fula kläder, hahah ;p

#30 - - Elin:

fin blogg! :)

#31 - - Frida:

Svar: Ja :) Det är bara bra med mig med :)

#32 - - Maria:

Haremsbyxor är sjukt fula. Har inte sett en enda som sett bra ut i såna, förutom hon som är modell för Gina Tricot (och hon ser ju bra ut i allting).



sv: Ja, troligtvis. ;)

#33 - - rebecca:

Jag skulle vilja ha uggs =D

#34 - - M Y Y S A N O L S S O N:

yeppyepp, det stämmer.. Uggs är ootroligt bekväma. Dom är sjukt varma & mysiga att gå i. Och att INGEN ser bra ut i dom vet jag inte va du har fått det ifrån xd dom är snygga, iaf på vintern till minusgrader o lite snö!

#35 - - Miss Bam:

ueew harembyxor är vidriga!!!

#36 - - Heyli:

haha ja eller hur uggs känns inte som skor! mer som tofflor.. se ju skitkonstigt ut när folk går med dom ute i snöslasket, man borde ju bli blöt?



bra plagg du valde med, skulle inte ta på mig nåt utav dom :)

#37 - - Carro:

Haha, håller helt med dig om Harembyxorna, så jävla gräsliga. Och uggsen är faktiskt sjukt sköna, men ser förkastliga ut ;)

Till top