#1 - - B E T T Y:

ÅÅåh vilka härliga kläder!

nu får jag bara sån lust att shoppa :D

Handskarna på bilden gillar jag! ;)

#2 - - jasmingz.blogg.se:

Tack sötis! :)

Åhhh hatar att springa :(

#3 - - astrid:

Nu har du en länkning hos mig, du gissade rätt!! :D <3

#4 - - Carro:

Åh så snygga skor! Love it!



Min fredagskväll blev riktigt bra ;) utgång och fest för hela slanten, hehe! Hur var din kväll? tack för din kommentar btw!

#5 - - Camilla:

haha näe du. Den var hyffsat händelserik ;D Det är rent sjukt ibland vad man kan drömma konstiga drömmar :P



Puss



#6 - - filippa:

sv; har precis vart och spelat fotboll =)

#7 - - Sandra Dermark:

Ja visst är den bra! Tycker verkligen du ska gå in på deras hemsida och lyssna på deras låtar. Sjukt bra. För att vara ett svenskt band :P



Ja verkligen! Nästa gång jag åker dit ska det defintivt provas :)

#8 - - Cassandra:

Sv: Det gjorde jag med. Men jag har den på datorn så jag ska se den i morgon med en kompis. =)

Jag har haft en bra dag och hoppas att resten av dagen också blir bra! =)



Hur har din dag varit och vad ska du göra ikväll? =)



Puss!

#9 - - Tobias:

Vad bra :) det gör det för mig med nu!

#10 - - Rebeckamadeleine:

ja det är ett riktigt roligt program :)

vi är 30 stycken och 10 åker till paris, 10 till madrid och 10 till london. Många som söker och de kan max ta in 30 stycken så är riktigt glad att jag kom in =)

#11 - - vesna:

nice kollage =) tack för tipset omsidan =)

#12 - - Jenny:

Jo, det är sannerligen underhållande, det får man ge dom :)

#13 - - Hanna:

riktigt fina grejer! :)

kram

#14 - - Rebecca:

Mycket söta saker :) Älskar handskarna!

#15 - - Camilla:

Samma här! Jag kan knappt sitta still när jag hör den låten :) Fungerar även väldigt bra som en "springar"-låt :)



Puss



#16 - - sadia:

snyggt :)

#17 - - jenny:

Sötsaker :)

#18 - - Amanda:

superfint älskar lila ;D

#19 - - Sessan:

Läckert! Jesss, jag har haft en toppen helg! Bortsett från i fredags.. Själv då min lilla smulpaj? <3

#20 - - andrea♥:

skorna är lovely :D

#21 - - Linnéa:

Åh, vilket härligt kolage! :D Visst är det en "äppel-ring"? :) Snygg!

#22 - - annii:

Fint till hösten

#23 - - Li:

Snyggt, och fin blogg!



Kram

#24 - - samira:

Hej! Har du varit i egypten? Undrar om det finns nåt skoj där och göra då jag ska dit över nyår:)

#25 - - RESESNACK.:

ooh så läckert!

Till top