Helgen

Stal bilden från Erica, sorry kakan!

 

Förlåt för världens kassaste uppdatering denna helg (blir ju tyvärr så när jag glider iväg till linköping).

Var och hälsade på familjen och firade farbror som fyllde 29 50 år.

 

Kommer vara väldigt mycket mer aktiv nu under veckan!

#1 - - maria:

så länge det inte blir allvarligt är det inte värt att kolla upp det. Tänk om jag åker till sjukhuset för att jag känner mig lite dålig så äre någon liten stackare där med inget imunförsvar alls så får dom det o dör:(

det går ju över av sig själv om det bara är lätt!(:

#2 - - celine <3:

heh rolig bild :p

#3 - - Rebecca:

Okej :)

Jodå det är det :)

#4 - - jenny:

vad bra :D

min helg har varit toppen, en massa myys med kompisar :) har din varit bra ? :)

#5 - - matilda:

sv. jag har varit i skolan jag =) och gått en shoppingrunda på stan mitt på dagen också (..) sj då =) ?

#6 - - patricia:

sv: joh då min helg var helt okej! :D hur var din helg ?

#7 - - Anonym:

Med mig är det sådär. Trött och seg. Händer hos dig då?

#8 - - Gabriella:

jaha va kul :) thihi visst e hon söt?

#9 - - jennifer:

Grattis till han :P



Savr; Ja den är ju jdet :)

#10 - - simone:

HAha okej XD



Hehe, jao den var bra tills den blev förstörd av att jag blev tvärförkyld :(

#11 - - Erica:

Haha det är hellugnt :D Det var kul att få träffa dej igen! :D



Puss!

#12 - - Maria:

Fyndig skylt! :)



sv: Jaså, det låter som att ni hade en tråkigare tant då ;)

#13 - - SARA:

Kul med kalasfirande :) :) Kram

#14 - - matilda - [maatilda.blogg.se]:

okej,jo det är jättebra :D

#15 - - Erik Keding:

Haha det där var en bra skylt!

#16 - - Karin:

svar: jodå, eller tror att jag börjar bli lite smått sjuk.. :/ själv? (:

#17 - - bella:

jaa, låten äger! :D

allt är fint med mig, med dig dåå? :))

#18 - - jasmingz.blogg.se:

ja:D

Till top