Fyra miljarder till Polisen

Ja, nu kommer jag skriva om Herr Reinfeldt.. igen. Men denna gång inte fullt så negativt som tidgare.

Nej, efter att ha läst om att regeringen tänker satsa fyra miljarderpolisen så måste jag erkänna att jag blev glatt överraskad.
Ett löfte som gjordes redan när han blev vald, som jag trodde skulle rinna ur sanden.

Men det är ju klart det är ju val inom en kort framtid så det är ju klart att han måste börja uppfylla sina löften.
Ingen vill ju ha en statsminister som inte håller vad han lovar?

Hur som helst. Bra Fredda, bra!

#1 - - matilda - [maatilda.blogg.se]:

hihi okej :D

#2 - - Gabriella:

ja gillar auditionsen :D

#3 - - matilda:

sv. åhhh vad glad jag blev för din kommentar! Den där vägre tusen gånger mer än en kommentarer som "snygg outfit!" Jag förstår precis hur du menar och det är precis lika som jag menar med mitt inlägg! Tack för din respons :)



Nu får vi se till att blanda yta med vettigheter! ;)



#4 - - bella:

ikväll ska jag plugga, själv då? :)

#5 - - matilda - [maatilda.blogg.se]:

hih nej det är det inte, riktigt jobbigt faktiskt :)

#6 - - jasmingz.blogg.se:

jafan ;D

#7 - - Johanna:

haha nej ngn fin resa till LA blir dte inte här..inte på ett bra tag. jag är en fattig student.... :P



min dag har varit helt okej, själv då?

#8 - - vesna:

jaa den e sååå cool :D

#9 - - Sanna:

det låter helt kanon faktiskt!

Till top