Konspirationsteorier

 

Ingen älskar konspirationsteorier mer än jag.


Med bilden att dömma så är det Hitler det handlar om denna gång. Personligen tycker jag att andra världskriget är väldigt intressant ämne med mycket sann & osann fakta.

 

Men vi alla som har slutat 9:an, borde ju veta vid de här laget att den offeciella sanningen om hur Hitler dog. Han och frun svalde en cyanidkapsel och sköt sig själva i huvudet när ryssarna intog Berlin.

Men är det verkligen sant?

 

Bevisen för att det skulle ha gått till på detta vis var att ryssarna hittade ett kraniume med ett kulhål i bland förkolnade kvarlevor utanför hans bunker 1946. Då var tillräckligt för att dra slutsatsen att det var så Hitler och has Fru Eva Braun avslutade sina liv 30 April 1945.

 

Ryssarna kremerade hans kropp och strödde askan över en flod, men behöll käkbenet och benfragment från skallen.

Kraniet som man trodde tillhöra Hitler var inte hans. Modernteknik bekräftar att kraniet tillhörde en 40-årig kvinna.

 

Men många historiker har länge tvivlat på att Adolf Hitler dog i Berlin.

 

"Det finns inga som helst bevis att Hitler dog i bunkern. De högt uppsatta nazisterna hade redan 1943 börjat planera att starta upp ett Fjärde Rike i Sydamerika och hade ingen anledning att dö i Tyskland, hävdar en historiker."


Den stora frågan som man ställer sig nu: Var är Hitler?

Ja, han är nog med all säkerhet död vid det här laget, men var finns hans kvarlevor?


 

#1 - - matilda:

sv. den har varit bra, är supertrött idag också så jag ska vila lite sen och ta itu med läxorna :) sj då?

#2 - - Sessan:

Jag älskar din blogg, den har verkligen blivit mer intressant att läsa numera, älskar det du skriver om! <3

#3 - - Sessan:

Tack hjärtat mitt, jag mår bättre nu..fortfarande olyckligt kär, men jag fokuserar på framtiden numera, istället för att sörja :(



<333333

#4 - - Kenza:

svar: Hur ska jag kunna ha erfarenhet när det var min första intervju NÅGONSIN som dessutom var med mina största idoler? Come on, jag kickade ass ju!

#5 - - Tobias:

haha det är sjukt gott :D har 10 stycken i kylen!

#6 - - Heyli:

haha mitt med, därför satsar jag på att göra nåt liknande armband istället :p

#7 - - vesna.blogg.se:

åh duktigt :D

#8 - - johanna:

jaaa min dag var super :) hur har din dag varit?

#9 - - Emma:

Det där var Kenzas FÖRSTA intervju! Hon var NERVÖS, hon gjorde ett förbannat bra jobb! Ta din negativa kritik någon annanstans!

#10 - - Anonym:

Tack för din fråga! svaren på alla frågor kommer kanske upp ikväll eller imorgon! Allt bra med dig?

#11 - - jenny:

Vi ska snart börja med andra världskriget i skolan :)



sv Nej inget kul..Eller jo jag halkade med cykeln på isen ;)

#12 - - I S A B E L L A:

SVAR: hihi men vad roligt att höra att du gillade den :)



Ikväll blir det Idol & bloggen hehe! själv? =)

#13 - - Maria:

Intressant teori. Men jag tror ändå att han sköt sig och att kvarlevorna blev uppeldade. Fast å andra sidan, man vet ju aldrig... ;)



sv: Ja, gör det! Det är rätt häftigt att den kan lista ut vem man tänker på bara via ett par frågor.



Så är det. Fast jag ser den finska MTV-kanalen, så jag har aldrig sett Kenza i rutan.

#14 - - simone:

SV: Haha det smittar lätt av sig sådant :P

#15 - - Cassandra:

Sv: Ja, förutom att det var jättekallt!



Jo, dagen har varit bra, förutom kylan då... Hur har din dag varit? =)



Puss.

#16 - - O T H I L I A:

ja den är söt, hihi! nej okej, de var inte min typ i börjar heller, men nu har jag börjat gillat dom mer och mer. haha :), kanske blir så för dig också då, hehe ;)

KRAM

#17 - - Your Dream Closet ♡:

ja visst är de sött, älskar den runda formen på läppglanset :D

#18 - - FRIDA - It´s all about me:

sv, Ja, verkligen! :D

Usch, det låter inte allt för kul :O

#19 - - Emmeli:

hehe joda:)

Jo jag har haft en bra dag:)

självdå?:)

kram

#20 - - Jenny:

Jag tror och hoppas innerligt att han skjöt ihjäl sig själv.



Hoppas du haft en bra dag :)

#21 - - Hanna:

Jadå :D Själv ?

#22 - - Vanadesse.:

nähä?! va roooligt gumman :D berätta mer!



gud va intressant. gillar historia :)

#23 - - Emelie:

Haha okej! Gör det, vore kul att veta vad du menade med dem ;) Men låter himla spännande :D Men hur är det att driva ett internet café? Är det lika eftertraktat nuförtiden, då man nästan är beroende av att ha en egen dator i hemmet? Bara en fundering :)



Visst, gör det :D Min mail står i min meny på min blogg, bara att maila om det skulle vara något! :*



Jo det är bara bra med mig! Skolan flyter på och jag har jätte roligt :) Hur går det för dig med allt? :)



Ja, se den! den var riktigt skoj faktiskt :D



Puss på dig snygging!!

#24 - - Hannah Hale:

han är antagligen död annars hade han vart väldigt gammal.

Till top