Försvaret och tuttarna

 

Hörre ni.

Jag läste något som jag först tyckte var lite små roligt, men är inte så djupt insatt. På aftonbladet skriver man om hur dåligt försvaret har handskats med kvinno underkläder.

 

Vaddå? tänkte jag. Man har väl sina egna underkläder? Men ack så fel jag hade. Dom har ju flamsäkra kalsonger för killarna som gömmer sig i skogarna. Jag som trodde att de hade sina vita bomulls kallingar. Hoho..

 

Hur som haver, kvinno undisar pratade vi om här. Tydligen har tjejerna fått ha med sina egna BH:ar (eftersom försvaret inga har), men dom håller inte försvarets standard. Dom smälter om man skulle tända på dom.

 

Men hur ofta tänds ens BH på? Dessutom, skulle någon mot förmodan spruta med en eldkastare, skulle du nog inte överleva. Men skulle du överleva och har en eldsäker BH på dig skulle dina tuttar klara sig, men inte ditt ansikte..

 

 

 

#1 - - Tobias:

Tack så jättemycket Louise :D

#2 - - Ida:

Okej. Låter som en härlig helg.

Förutom skolan ska jag träffa några kompisar & så. Och i helgen ska jag hem, saknar min hund så otroligt mycket just nu.

Sj? :)

#3 - - Sabi - Hoppet om att bli skådespelare:

ok:) Jag skall uppträda imorgon .

#4 - - vesna.blogg.se:

nicenice :D sov gott ^^



tare ba lugnt ..

#5 - - vesna.blogg.se:

nicenice ^^ godnatt :)



tare ba lugnt :D

#6 - - simone:

SV: ellerhur! Fast jag undrar om den inte bara fungerar på vintern, jag menar sommaren och strålar tränger in, hm.

#7 - - fröken elin:

en eldsäker bh måste ja köpa mig! 8)



aaaah de va ju rätt, visste inte att de va så enkelt:P

#8 - - Rebecca:

sv: Tack! Mår bättre nu så :)

Kram Becca

#9 - - Sanna:

Angående inlägget, fan va korkat! Jag menar som du sa hamnar man i elden är väl tuttarna det minsta man tänker på det borde ju vara värre med ansiktet! Men men va vet jag haha.

Jo det är trött här oxå, har sovit dåligt hela veckan...



P.O.K Sanna

#10 - - Mejx- Skönhet, make up och styling:

det är inte mina tänder, mitt kit har inte kommit hem än! :)

#11 - - SARA:

Jaa, första gången jag budade på Tradera var jag skitnervös, men då gick affären så bra och smidigt så nu har jag fyndat massa filmer där! :) Kram

#12 - - Marcus Å:

Allt bra idag? :)

#13 - - Cassandra:

Sv: Ja, men det är ju rätt kul och se dom förnedra sig själva.. ;)



Puss.

#14 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

Allt är kanon med mig. Vad gör du då?

#15 - - tesz:

sv: jag tog det lungt under dagen sen på kvällen vart det en lång promenad :)



hur är allt med dig idag?

pusss

#16 - - Eloise:

sv; nej jag är sjuk :(

#17 - - Hannah Hale:

Sv: tack :) inte så mycket, själv?

#18 - - Sessan:

Tack älskling, men jag har redan förlorat mig själv ngnstans i dimman.. jag vill bara klara mig själv eller bli rättvist behandlad av honom som leker med mina känslor.. Tack för att du förstår hjärtat!¨



LOVE YOU BEBO!

#19 - - jennifer:

hade ingen aning om att det fanns flamsäkra kalsonger :O

#20 - - Linnéa:

Haha, det har du rätt i. Man överlever nog inte en brandstrom vare sig man har/inte har en brandsäker BH!

Finfin blogg du har btw

#21 - - A L E X A N D R A:

sv; ja ;s Sorry för sent svar men nu när jag har loggpaus kollar jag inte alls lika ofta in i bloggen.. jag får se om jag kommer tillbaka..

#22 - - BLONDINBELLA ELLER BRUNETTBELLA?:

okej va bra:) samma här! :)

vad tycker du att blondinbella ska ha för hårfärg? Rösta på min blogg :) kram

#23 - - matilda- [maatilda.blogg.se]:

fråga gärna nått i min frågestund:)

allt bra idag?:)

#24 - - kajsa fotoblogg.:

okej,:D

inte så mkt.. njuter av att min helg har börjat redan :)

#25 - - Maria:

Haha, det vore ju synd om BH:arna inte är flamsäkra de med, om killarnas kallingar nu är det. Undrar om tjejerna får flamsäkra trosor i alla fall, ifall någon skulle få för sig att tända på byxorna. ;)



sv: Och jag som tyckte att jag kom till en så väldans bra slutsats, haha. :D

#26 - - Sanna - saos.blogg.se:

svar Ja det krävs en hel del arbete faktiskt, men det är riktigt roligt när det väl börjar rulla på! :) kram kram

#27 - - Emelie:

Det var så lite så snygging :*



Jo det är bara bra med mig :) Mycket att stå i! :)

Hur är det själv då? :) Är som sagt oerhört nyfiken på ditt lilla projekt!



Svara gärna på min lilla fråga i bloggen :) Vore kul att veta vad ni vill se mer av. Det står lite still i mitt huvud :)



PUSSSSS!

#28 - - Maado:

WOHO, boobs on fire! MOahaha ;)

#29 - - Frida:

Svar: Ja, haha varsågod ;)



Ja, verkligen och snygg är han med! ;)



Jo, precis känns inte riktigt som hon tar hand om sitt hår då, men det såg mycket bättre ut nu :)



Hur är det med dig annars då? :)

#30 - - LIENE:

ganska konstig uppfinning.

#31 - - iza (::

sv: ka nförstå det, jag är nyfiken på att få veta vad det är ;D



alltså det var ju inte riktigt någon logik med det där, fast åh andra sidan är det eld srid finns det nog en poäng men ja ;p ;s

#32 - - jenny:

HAHA ! :D

#33 - - STOCKHOLMSJENNA:

sv: för mig blir det mycket plugg :)

#34 - - KJS *FOTOBLOGG*:

hihi tack! :D

Jao min dag har varit fin! :D<3 Vg just nu då?:)

#35 - - A N N i C A *:

haha xD

#36 - - Amelie:

Hahah! Vilket problem liksom..

#37 - - Therese:

SV: Absolut har haft en jätte bra dag !:D

Själv då sötis ? :)

#38 - - Daja:

hihi tack du =)

#39 - - linda:



SVAR: tack vad gulligt att du läste mitt inlägg. HAHA :D . Det hjälper :D för nästa g¨ång man går så försöker man slå sitt rekord, det är skit bra att äga :D . Jag tycker friskis o svettis låter bra, men gym verkar med bra :D . Träna kan va så sjukt skönt, sen blir man glad när man ser resultatet. Haha . sköt om dig PUSSSAR

#40 - - matilda:

sv. tack =)

åh vad skönt :)

#41 - - Camilla:

Tacktack! Ja, jag kanske håller mig till den här ett tag nu ;P



Puss

#42 - - Helena:

Sv: Tack sötis :)



Puss !

#43 - - Camilla:

Visst gör det? Jag gillar den :)



Puss

#44 - - NY SKVALLERBLOGG:

Gillar du skvaller?

läs den nya skvallerbloggen

http://skvallerbloggn.blogg.se/

Till top