Ceasarsallad på McDonalds

 

Jag har tillhört den här gruppen som inte för sitt liv kunde fatta att folk åt sallad på McDonalds.

Tyckte alltid: Om folk så gärna ville ha sallad, varför gick det då till "snabbmatens konung"? Varför traskade dom inte iväg någon annan stans och ge någon annan dåligt samvete för sin mat?

Kände inte ni också så? Att folk som envisades med att äta sallad på donken var bara där för att ge en dåligt samvete för din Big Mac eller Kycklingburgare?

 

Hur som haver, för ett tag sedan så testade jag faktiskt ceasarsalladen och jag blev som förbytt! Jag älskar den salladen, tycker den är riktigt god! Med krutonger, brödbit och vitlök och örterdressing så är det verkligen nomnom! Helt klart en ny favorit!

#1 - - Emma - Vägen Till Drömmarna:

Den är god :)

#2 - - linda:



SVAR: jaha, jag sitter och somnar. måste sova . gjort idag? pusss

#3 - - Tobias:

tack :) kvällen blev lyckad, din?

#4 - - Hanna:

Jag tycker också att den är god. :-)

#5 - - CLIP:

jag älskar den också!

#6 - - Anonym:

Tack :D

Ja den Ceasarsalladen är smarrig, men måste säga att den var mycket godare i USA! :)

#7 - - SARA:

Tack :D

Ja den Ceasarsalladen är smarrig, men måste säga att den var mycket godare i USA! :)

#8 - - anna:

gott :)

#9 - - MALINHE - FOTOBLOGGEN ♥:

AW, tack! ♥

#10 - - Hanna:

Hej, allt bra idag ? :)

#11 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

Allt är kanon bra med mig! Har ju en ny design =)

Haft en bra helg?

#12 - - ANGELICA:

tack!



haha sådär tänkte jag också, men kanske man ska testa en liten sallad där då ;)

#13 - - ERICAPERZZON:

Haha tänker så fortfarande;P Sallad kan jag äta hemma. Går jag på donken vill jag ju ha cola, pommes och en god burgare;) Fast jag måste erkänna att salladen ser god ut:)



Svar: Tack:)



/E

#14 - - Felicia:

sv: allt bra idag? :)

#15 - - simone:

haha ;D



O, jao min dag har väl varit ok - men jag måste städa sen -.-

#16 - - Marcus Å:

Så du håller på med lan? ;)



Nej, jag har också sovit rätt länge idag och nu rusar bara tiden iväg. Borde göra något vettigt!

#17 - - Vanadesse.:

hej gumms :)

jag har varit på kalas o umgåtts me kompisar :)

jag tillhör oxå dom som undrar varför folk beställer sallad på Mc. Men då kanske man borde testa den?

#18 - - Leia:

Hej där!

Hur är det med dig? =)

#19 - - Cassandra:

Sv: Jag såg det! =D Det verkar ju jätteroligt! =D



Puss!

#20 - - Elisabeth:

hah kan hålla med dig där :P man går inte för macdonalds för att äta sallad lixom ^^

#21 - - vesna.blogg.se:

mums =)

#22 - - Linnéa:

Fin blogg :D Kolla in min? ;D Puss<3

#23 - - Rebecca:

Mc ceasarsallad är grymt goood!:)

#24 - - kajsa:

okej :D



inte mkt.. vad tkr du om min nya design då?

#25 - - Amelie:

Ja, den är jättegod! Känns verkligen fräsch :)

#26 - - meg:

Åh, den ser ju asgod ut :)

#27 - - silver and cold:

okej va bra! samma här, vad gördu? kramar

#28 - - A L E X A N D R A:

sv; mhmm.. ;s Får se (:

#29 - - simone:

Sv: Tack så hemskt mycket! :D

#30 - - feiiaah;*:

sv: ja bara bra,

hur är det med dig själv då?:D<3

#31 - - emma:

sv: thih nej, tack;) Sorry för sent svar:p

#32 - - jenny:

Hm, sallades är inte min favorit, haha xd

#33 - - matilda:

sv. ja det kan man ju också ha ;)

#34 - - Emilie:

Det där såg ju fruktansvärt gott ut! ;) Måste testas!

Till top