Vad önskar man sig?

 

Igår så steg vi in i Oktober. Nu är det offeciellt höst!

 

Men det var inte det jag skulle säga. Nej, denna månad fyller denna hagga 20 år, jag alltså. Tjugo år känns ju ganska stort, ni vet. Det känns som jag borde reagera: Wohooo systemet nästa! Nu ska vi supa oss redlösa så vi inte minns den stora dagen! Men för mig känns det som vilken dag som helst.

 

Men så tänker inte min omgivning. Alla är sugna på att veta vad jag önskar mig. Nu till den stora frågan: Vad önskar jag mig i 20 års present?

Eftersom jag har släktingar som läser bloggen så är det väl lika bra att ta det här? Eller hur där hemma i linköping? Hoho!

 

Åter till min fråga.

Jag kan lägga handen på hjärtat och säga: Jag vet faktiskt inte.. Jag får återkomma när jag vet!

#1 - - ERICAPERZZON:

Det är hemskt, man vet aldrig vad man önskar sig längre nu när man har blivit gammal;P



Svar: tack:)



/E

#2 - - Tobias:

Ja den var god. Smakade som Mer päron :P

#3 - - Emma:

Åh blir du 20? fasen vad roligt :D

#4 - - ANGELICA:

tack :D får se vilken det blir...

vad ska du hitta på i helgen då? :)

#5 - - Rebecca:

tack så jätte mycket :D

#6 - - emma:

nej, usch.

lider me dig <3



Ikväll blir de fest :D sj? :)

#7 - - Your Dream Closet:

ja vist är de snyga, jag älckar stickat till hösten :)

#8 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

åh tackar! Va gör du för skoj då?

#9 - - CLIP:

haha, det lät ju som ett bra jobb det=)

Till top