Kenzas "fling"?

(Såg detta klipp inatt)

 

Gårdagens snackis om Kenza och hennes påståda fling.


Jag vill bara säga en sak. Katrin är en kvinna som har en knivskarp tunga, ja vem har inte fattat det? Men är det någon duktigt fan som faktiskt hörde att detta påstående inte var 100% ?

Ja, hon säger ju själv att detta var något hon hade hört och att det inte behövde stämma, eller hur?

 

Varför blev det hus i helvete över detta lilla påstående igentligen? Jag fattar inte att Kenza bara spyr ut sitt ilska över kvinnan som bara sa vad hon hade, jag säger det igen, hört? Visst, kolla fakta innan man öppnar munnen, men det är ju inte Katrin känd för, eller hur?

 

Nu visade sig att det inte var denna Rami eller vad han nu hette. Kenza droppar ju bomben på sig själv! Hon berättar ju själv vem denna karl var. Ingen (okej, majoriteten) visste ju inte vem hon faktiskt träffade.

 

Varför inte bara ta de där påståendet med en klackspark och bara säga: Hoho! Du har såååå feeeel för det är inte haaaaan!!

 

Men neeeeej, varför fortsätta döljat när man kan få världens chans till mer publicitet?

 

#1 - - Tobias:

Ja passionsfrukt är så jävla gott :D

#2 - - emma:

får man fråga vrf han dog?



jo, de är hopp om livet :D sj?

#3 - - matilda:

oja ,visst är den :D

#4 - - pelle:

Jag håller med, faktiskt! Precis det jag tänkte när jag läste Kenzas inlägg sen också. Katrin var väldigt objektiv och tydlig med att säga att det kanske inte låg till på detta vis.



Kenza är en obstinat skitunge. För att inte tala om "varför tänker ingen på mig, som skulle ha åkt på MTV". Uääh!

#5 - - Rebecca:

ja det var jättegott haha



cp tjej

#6 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

åh jag ska nog snart gå ut och fota lite..tror jag iaf..vi får se vad som händer..sj?

#7 - - Marcus Å:

Igår pluggade jag väldigt hårt så idag tar jag det väldigt lugnt. Ska ni öppna i helgen alltså? :)

#8 - - Daniela:

Härligt. Min har varit helt okej :) Håller med dig om ditt inlägg! Det blev ju värsta grejen där i både Kenzas och Katrinsblogg haha, löjligt.. Puss!

#9 - - Angelica:

Sv: ja jag med!Gud så bra, jag mår fin fint! :) Åh stackas kenza, kan inte bara katrin vara tyst ibland liksom! puss

#10 - - vesna.blogg.se:

ja gilalr verkligen inte katrin..



jtoack de fint :)

#11 - - Cassandra:

Sv: Provet gick bättre än förväntat!! =) Vad händer ikväll? =)



Puss!

#12 - - Vanadesse.:

men va spännande gumman :Ddu får ju visa bilder!

hoppas du får en trevlig helg =)

#13 - - SANNA:

Hej. Jätte fin blogg. Du kan ju kika in på min och säga vilken mobil du tycker jag ska köpa. Lagt in två stycken jag gillar. Vet inte riktigt vilken jag ska köpa :) Puss å kram.

www.socosy.blogg.se



#14 - - Petro och Jossan:

Hej! vi har frågestund på bloggen nu. ställ gärna en fråga:)

kram!

#15 - - matilda:

kolla mitt nyaste inlägg

#16 - - jenny:

Tack så mycket :)



Ja...Vet inte riktigt vad jag ska skriva :) Haha!



#17 - - Simone:

Exakt, hon hade HÖRT detta, hon sa ju inte att det var så, irriterar mig det med!

#18 - - Sanna - [s a o s . b l o g g . s e]:

svar tackar så mycket! (^^,)



ha en riktigt fin helg nu! kram kram

#19 - - matilda:

hur länge du vill

#20 - - Em:

SV: Nja, jag har haft bättre dagar, hur har din dag varit då?

Helt rätt sagt av dig där uppe!! :)

#21 - - anna:

man ska inte lägga energi på vad Katrin och Kenza håller på med, det är bara så tröttsamt ;P

#22 - - Purple is the new black:

hehe okej, allt bra med dej idag då? kram

#23 - - Maria - livet i Milano ☆:

kenza skrev ju namnet i bloggen på den kille hon träffar :P något på A eller vad han hette

#24 - - hannnad:

Helt rätt!

#25 - - Erika:

Sv: gud vad kul!

hoppas att allt går bra. lycka till! :D

#26 - - Maria:

Det kanske bara var ett trick av Katrin för att få Kenza att avslöja vem det egentligen var...?



sv: Ja, gör det! :D Du kommer inte ångra dig.

Varsågod. ;)



Jag ska på tortillakväll till en kompis om nån timme, du då? :)

#27 - - Erika:

Vad har du för dig nu? :)

#28 - - Lillemor:

Ha en fin dag kram

Till top