#1 - - jennifer:

precis!:D

#2 - - emma:

sv: tack!

#3 - - Frida:

Svar: Tack så mycket ;D Har inte riktigt vant mig vid det än, haha. Blir lite rädd av att se mig i spegeln, hhaha ^^

#4 - - Malin:

svar: tack, söta lilla människa!

#5 - - Jagheterintesune:

hihi, tack ;)

#6 - - Jennie:

Sent svar, men jo det vara bara bra :) sj med?

#7 - - ANGELICA:

haha visst var de sköna! Alla födelsedagsbarn borde ha sånna ;)



nejmen gud, säg inte att den där är baserad på en sann historia!? måste ses!

#8 - - linda:

Klart att jag gör! Han jobbar överallt här i Sverige, åker runt säljer mobiler och abonnemang. Jävligt bra jobb faktiskt:)! men vad gör man, saknar ju honom, men står ut. själv? din pojkvän och du är med varann ofta va

? kramar

#9 - - cecilia:

sv; ja.. :/

#10 - - nadja:

hehe jo det går väl ner ibland :)

#11 - - NOESCAPE:

sv: Hmm, ja ;D Foki vann i alla fall,

Älskar hennes blogg!

Hoppas du haft en bra dag iaf.. ;)

kram! :)

#12 - - simone:

jao, ganska :D sj? =)

#13 - - Tina:

ja helt klart tack för tipset gums=)

#14 - - CLIP:

det är lite sådär med mig, är sjuk!

#15 - - cecilia:

sv; javisst! :D

#16 - - sanna:

jodå det är bara bra med mig , jag är bara liiite orolig.

P & K

#17 - - teSz:

Sv: jasså :)

allt bra med dig? haft en bra helg?

kram

#18 - - jasmingz.blogg.sejasmingz.blogg.se:

tack:D

#19 - - Hanna:

Rysare!! Nice! Måste ses!



#20 - - Emmis:

svar; Tackar =D

#21 - - tess:

hehe ja det låter lite kul allt :P



fan den där filmen verkar jättebra!

#22 - - MÄÄÄNDY - ♥:

haha nej jag vet :D jag är fatiskt 22 2 månader.. min profil är gammal haha :P

#23 - - veronika:

Aldrig hört talats om den förut faktiskt!

#24 - - Emma:

den verkar bra! :o

#25 - - nicole:

åå, jag vill gärna se den! När kommer den på bio?

#26 - - matilda:

sv. ja det är det =)

haha ja det går bra, åt faktiskt en massa grönsaker till lunch idag! Bara grönsaker blev det. Fast nu har jag syndat och ätit choklad haha :P



Puss

#27 - - Malin:

Allt bra ikväll? ^^

#28 - - Emelie:

Haha, Paint är svåååårt ;D Photoshop ska det vara! hoho!



Det är fint med mig :) Hur är det själv?



Jag VILL se den! SKA se den! Verkar riktigt ball!



PUSS SNYGGING!

#29 - - SARA:

Jaa, första avsnittet var jättebra tycker jag, älskar gossip girl!! :) Kram

#30 - - Erika:

Sv: jaså okej vad tråkigt... dåra? "/

#31 - - Anonym:

åh taack :D

#32 - - Anonym:

åh taack :D

#33 - - Anonym:

Hur är det??



Kram Hilea



http://hileasoltun.blogg.se

#34 - - mikaela:

sv; aw, tack så mycket ;) det är redan lite bättre !

filmen verkar väldigt bra :D

#35 - - Sessan:

Jag håller med dig till fullo baby löve! Jag mår super bra idag, får se vad morgondagen bringar! <3



Massa kärlek hoppas jag!

#36 - - M i c k a:

Eller hur, den verkar sjukt spännande, dessutom är Milla Jovovich en av de bästa skådisar som finns :D



Tack för länken med ;D

#37 - - Simones:

Den vill jag se :D

#38 - - Marcus Å:

Jo, det är kanon med mig! Händer idag då? :)

#39 - - I S A B E L L A:

SVAR: den var söt du :-)

allt bra? kram

#40 - - angelica:

Sv: det är rätt bra, men såklart, lika bra är det inte utan dom! :)

filmen verkar ju bra! :)

#41 - - Anonym:

sv: haha tycker också hon bar upp den bäst ;D

#42 - - Maria:

sv: Ja visst är den superbra! :D Den andra du skrev om tror jag inte att jag sett, måste nog ta och se den :)

#43 - - v e v v e:

sv; tack sötnos! :D du är riktigt söt!



kram

#44 - - CARRO:

sv: Nej! Jag är fritids-fotograf, filmar tv! Så ska filma intervjuer på Dansbandskampen med band, jury, programledare. osv!

#45 - - Camilla:

Då ska jag försöka slänga upp några bilder senare idag på mina nya inköp! :D



Puss

Till top