#1 - - Daniela:

Näääe! Fan va kul :) Hur gick du tillväga med det? vill ha ett eget café!!!! de är en dröm. OPuss

#2 - - Daniela:

Näääe! Fan va kul :) Hur gick du tillväga med det? vill ha ett eget café!!!! de är en dröm. OPuss

#3 - - Daniela:

Näääe! Fan va kul :) Hur gick du tillväga med det? vill ha ett eget café!!!! de är en dröm. OPuss

#4 - - nadja:

ohja, den har varit bra :) både plugg o träning, hehe. durå? :)

#5 - - Hilea:

tack bara bra. själv med??

#6 - - Emma:

Tack detsamma!:)<3

#7 - - Lovisa:

tack jonnas ide! =D

#8 - - emelie:

tack <3



haha ser roligt ut när hon biter hela tiden xd

#9 - - Pjoltas:

Haha! Jag tänkte på att hon gjorde så i Twilight. Jag var inte ensam alltså!

=)

#10 - - Erika:

Sv: jaså, okej.. hoppas att du är hemma nu iallafall!

min dag har väl varit okej. själv då?

#11 - - matilda:

sv. den har varit bra tack din då ? =)

#12 - - Em:

SV: Ja, jag vet!

Haha, jadu, den kommer garanterat att lossna om hon fortsätter i den farten :)

#13 - - jennifer:

detsamma! :)

#14 - - Anonym:

svar' min dag har varit bra. händer imorgon? (:

#15 - - Hanna:

Sv: det var så lite så...

Nja, kvällen fördrivs med DH, med halva ögat och bloggen med andra!! Själv då?

#16 - - SARA:

Haha såg den videon på en annans blogg innan , har aldrig tänkt på det förrän jag såg den här :D Kram

#17 - - amanda:

haha nu när man tänker efter så gör hon ju så hela tiden x) hahaa



svar: ja idén är helt toppen! :D

#18 - - Emmis:

svar; okey (= jag har vart och tränat sen övningskört XD hihi

#19 - - jennifer:

Jaha vad kul, går det bra då?

Ja mcfesten vad kanon! Såg min första strippa och det var imponerande :)

#20 - - Jagheterintesune:

Men din blogg är ju superfin! :O

#21 - - Anonym:

sv: hehe det borde de nästan göra ;D haha

#22 - - Frida:

Det där har jag faktist tänkt på, att hon gör ;) haha. Men det är väl hennes grej antar jag, förmodligen inget hon tänker på och gjort hela sitt liv eller så ^^



Svar: Okej, ja man kan ju inte gilla alla ;) Jag känner ju henne inte så jag vill inte säga att det hon gör är fel eller rätt, men ja sättet hon pratar på kan ju misstolkas ibland men tror nog det beror lite på det hon sa att hon inte får ur sig allt på rätt sätt eller något. Men ja, jag ska inte säga det jag gillar ju inte alla heller, hehe. Tx. Selena Gomez, härlig skådespelare men ogillar henne som person ;) Don't know why!



Vad härligt! Jodå allt är bara bra med mig med :)

#23 - - Emelieviktorsson:

Haha, vad kul! Jag har faktiskt tänkt på hennes minspel i twilight, men jag trodde att det hörde till rollen ;)

Sv: Gött! Ikväll har jag varit iväg och träffat någon, som än så länge är hemlig hehe (: har du haft för dig något kul ikväll?

#24 - - Simone:

Haha, det är hennes grej det :D

#25 - - Heyli:

tack för din fina kommentar under min paus, det värmer att höra att du väntar :) men nu är jag nog tillbaka igen känns de som :) kram

#26 - - Tina:

hehe tänkte på att jag själv har en vana att göra detta...tack för att du fick mig att tänka till...kram

#27 - - sanna:

Sv: Tackar :D

#28 - - josefin:

Nu har jag svarat på alla frågor. Kika in i bloggen och läs svaren :)

#29 - - Malin:

Snygg design :)

#30 - - cecilia:

sv; okej, kanske måste testa den också! :) ja, jag har extrema ögonfransar ;P



jaadå, min dag har varit bra! din då? :)

#31 - - Daja:

vill du se mer av hollywoodfruarna?

#32 - - s:

hehe okej, nej jag slutade tidigt idag så jag och mina kompisar gick på marken som är i vår stad:) allt bra med dej idag? kram

#33 - - Sessan:

Gud vad intressaaant hjärtaaat! <3 Så stolt över dig!! <333 Allt bra baby love!

#34 - - adam:

var inte ens kul ?



http://adamlagerstrom.blogg.se

#35 - - RONJA:

jo de är bara bra! :D vad gör du då?

#36 - - teSz:

hahaha fan va hon biter o slickar hela tiden :P



sv: Härligt att det går fin fint! :)

Allt är kalas bra med mig, dig då? :)

kram

#37 - - ANGELICA:

härligt! Jo min har varit bra den med :)



hahah! jag har faktist tänkt lite på det där ;)

#38 - - jenny:

Haha den där var ju bra! Har aldrig tänkt på det, men när man ser det så- ja hon suger hela tiden på underläppen xd



sv: JAG MED! Men först längtar jag ihjäl mig på New Moon!

#39 - - jenny:

Ikväll blire....tråkigt som vanligt. Inget att plugga på, inget på tv. Tror jag? Hehe, vad händer hos dig då?

#40 - - Anonym:

Hello sweetheart! Allt bra med dig? :)



Btw, ska vi följa varann via bloglovin, just if yoy want hehe :)



#41 - - CLIP:

ja! den är ju jättebra!!

#42 - - nicole:

Hello :)

allt bra med dig idag ?



love/nicole

#43 - - EmmmIzzz:

ja det är bättre nu;)

#44 - - linda:

svaR: ja det gör han :D

#45 - - Camilla:

Haha klockren. Som du säger, finns nog stor risk att underläppen lossnar snart ^^



Vad roligt! Det glädjer mig att höra :)



Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt framför tv:n. Är som lite slut efter jobbdagen. Vad händer för dig? :)



Puss

#46 - - thilda:

hahaha gud va roligt! det där har jag inte tänkt på

Till top