Suuuuuk

 

Sjuk i helgen, VÄLDIGT toppen.. not..

Men måste nog ändå säga att det var himla gött att bara ligga hemma och inte göra ett skit, på en lördag!
Sedan typ.. 2 månader tillbaka har jag jobbat non stop med företaget. Så det var himla skönt att vara få slappa och vila en dag.

Därför min inaktiva blogg. Känns som den har hamnat i andra hand, men det blir tyvärr så. Någonstans mellan jobbet och sova måste gå till att varva ner, vilket jag inte kan med bloggen.

Men jag får väl passa på att blogga medans jag kan på jobbet. Ja, det blir en massa dötid på att hålla koll på killarnas tider, varför inte skriva ett inlägg då?

#1 - - Gabriella:

gör så :D

krya på dig sötis

#2 - - Emmis:

svar; jaa det är så sjukt gått XD mumms <3 hihi Ja idag ska jag kanske iväg och träna XD hur ser din dag ut då?

#3 - - ANGELICA:

haha ja när det inte finns så många alt. är jag glad att det finns ;)

usch då :/ hoppas du mår bättre snart!

Jag har inte gjort mycket alls, sovit haha ^^

kram

#4 - - jennifer:

ja, verkligen :D

#5 - - Johanna:

Tråkigt du varit sjuk.,. speciellt på helgen :(



min helg var kanon harrys i fredags och ladies night i lördags och en lugn dga igår :)

#6 - - Lina:

Min helg har varit helt ok! Själv då? Läste nyss att du vart sjuk, aldrig kul... Krya på dig :)!

#7 - - Your Dream Closet:

jo visst fast typ allt börjar ju med att någon storbloggare köper skorna och sne har alla dem, som i de här fallet när Kenza köpte de :)

#8 - - Linda:

hej! jag skulle bli jätte glad om du skulle vilja rösta på mej i månadensbloggtävling hos Mathilda! :D

Jag är nummer 4, och du röstar genom trycka på mej i den "röstningsmojängen" ! :D

gå in på den här länken så kommer du direkt till inlägget: http://mathiildaslife.blogg.se/2009/october/5-finalisterna.html



Tack så mycket! ♥

Ha En Bra kväll :)

#9 - - Camilla:

Fick du?! Åh vilken lyckost du är :D Grattis till både födelsedagen och den fina presenten :D



Haha samma här! Då skulle det inte bli många gånger man shoppade under ett år. Men däremot extremt DYRT ^^



Puss

#10 - - Lexie:

jobbigt att vara sjuk, men skönt att man får en ursäkt att slappa ;)

#11 - - Anonym:

cool design! :D

#12 - - MISSEXTRA:

Har du haft en bra måndag?:)

Till top