Spets....vad?

 

Detta måste vara det snyggaste/ coolaste jag har sett på länge!

Ja, det är ju spets koftan/kavajen(?) jag syftar på. Nu är det väl folk som kommer påpeka att jag dissa spetplaggen så jag ska förklara mig. Vad jag nobba var att man endast har en spetsklänning & en svart BH under, ja ni fattar.
Bra, då redde vi ut den saken ur världen.

Tillbaka till ämnet.
Såg detta plagg för ett tag sedan och såg den igen på aftonbladet. Ville bara lägga upp den och visa er.

Vad tycker ni om plagget?
Vem passade bäst i den?
#1 - - jasmingz.blogg.se:

riktigt fint:D

#2 - - vesna.blogg.se:

nummer ett passade bäst :)

#3 - - Takai:

svar;

jag veeet, det var därför jag klippte mig ju xD

#4 - - EmKå - Låt stå!:

Nice :)

#5 - - simone:

Jao, plaggen ser lite tantiga ut X) ;)



Sv: Mm, Kristen attityd suger X)

#6 - - Camilla:

Håller med dig, spetskavajen var urläcker! Tycker nog att hon till höger klär bäst i den :)



Åh det låter kanon! Är så glad för din skull :) Men det blir mycket jobbande för din del va?

Idag ska jag nog in till stan en sväng tror jag med mor min. Annars är inget planerat. Händer för dig idag då? :)



Puss

#7 - - SARA:

Tack :D



Båda var sjukt snygga i den tycker jag! :) Kram

#8 - - Li:

Hon till höger bar upp den bäst men det är för såna som vågar visa sig och vill stå ut lite mer va? (=

#9 - - Marcus Å:

Jag har pluggat lite nu på morgonen och undrar vad jag ska göra resten av dagen nu, men det får nog bli att plugga lite till. Vad gör du idag då? :)



Kram

#10 - - Cassandra:

Sv: Ja, usch! Vi hade en stor, beige spindel i vår trappuppgång tidigare i morse! Jag höll på gå in i den fy! Usch vad jag ryser nu! Uäk!

#11 - - Janina - Modellen som skiter i alla måsten:

SVAR;

Ja nu har jag fått till det :)

Tuffa spetskläder här ovan!

#12 - - Anonym:

ja

#13 - - Em:

SV: Okej :)

Jag ska nu till skolan och skriva prov, sen sk ajag hem och städa och sen med mamma och min pojkvän och kolla på en dator! vad ska du själv göra idag då?

#14 - - Hanniz:

tycker båda passar i det! ahaa ok bra jo..idag har man lite saker o göra, vette fan om man hinner me allt men ska försöka hehe

Ska du göra någo skoj idag då?

#15 - - Maria - livet i Milano ☆:

åh ja den var otroligt snygg =)

#16 - - estefany:

nämen tack tack:D



åh va snyggt! tkr de sitter snyggast på Rachel men hade jag valt o ha på mig nån av dom så hade jag tagit kavajen :P

#17 - - Sanna:

Tack! men de är rätt mycket surt folk som bor i min lilla ort och tydligen har alla bestämmt sig för att min hund inte är välkommen där och då försöker de få alla att tycka illa om henne...bara för att hon är en stor Grand Danois och alla andra har små taxar typ...man får tydligen inte vara annorlunda?



P.O.K. Sanna

#18 - - Emmis:

svar; jaa eller hur^^ det är ju så och om de har bestämt sig för att skaffa barn så måste de ju ta ansvar för de också (=



ska du göra idag då? (=

#19 - - Krystal:

åh men tänk att du kommer ha massa pengar sen...till skillnad från mig haha! jag är helt pank xD



nja det var typ lite plugg och skate haha :D

#20 - - ROSIE:

hon till höger :)

#21 - - Veronika:

Snmyggt!

#22 - - Anni:

tycker inte om plagget

#23 - - Evelina:

Uuuursnyggt!! Rumer passade helt klart bäst i den! =)

#24 - - Linda:

fan va snyggt de va .

svar: Vad jobbar du med? :D

SVAR: praktiken och träna, själv ? kram

#25 - - Tess:

Vänster passade bäst i den tycker jag :) Kram <3

#26 - - jennifer:

Jag tyckte båda var sjukt fina i den.

#27 - - jennifer:

Ja riktigt snygga.

Alla är bra, hur är det med dig?

Till top