Smaragder?

 

Svärmor: Man riktigt ser när du blir förbannad Louise, det skjuter smaragder ur ögonen på dig.

Jag: ?

#1 - - Anonym:

med mej är allt bra :D gör du?

#2 - - nadja:

mm dom är super snygga!

:)

#3 - - Erica:

Haha xD söto!

#4 - - jennifer:

haha, den är väl fin! ;)

#5 - - LIENE:

åå tack:D

#6 - - tess:

det var en rolig kommentar, hehe

#7 - - Emmis:

svar; jaa det skulle vara så härligt att ha det =D hihi

#8 - - Lovisa:

vart ute å sprungit med friends & nu inte så mkt alls! dusj ? =D



kram

#9 - - v e v v e:

sv; hihi tack :D

#10 - - Emelieviktorsson:

Haha, på så vis. Ja, vi gör väl alla våra speciella miner ibland (:

Jag har haft en kanonbra dag! Själv?

#11 - - pelle:

Vad vackert i sådana fall! ;P finns säkert de som utstrålar annat än smaragder när de är arga ;D

#12 - - matilda:

sv. åh tack gumman! så kul när man kan fynda på second hand och få till det ;)

#13 - - SARA:

Haha det var ett nytt uttryck?! :D



Jaa, otroligt duktig för att bara vara tre år ! :) var liksom en fyraårig häst med också som faktiskt inte alls hade utvecklats lika mycket som Rivica, så det var ju rätt roligt när det skiljer ett år på dem :) Kram

#14 - - Hilea:

haha... ja visst=)

#15 - - cecilia:

sv; ja visst är han! ;P

#16 - - teSz:

Sv: Eller hur :D

Härligt att det är bra, jo med mig äre kalas! :)



vad gör du ikv då?

kram

#17 - - Frida:

Svar: Ja, precis :)

Nä inte mycket, ska träna på läxor och sen sova. Är helt trött efter dagen. Vi har stått och hjälp till för en friidrottsdagen för småbarnen i minusgrader ;O Men det var himla kul iaf!

Vad har du gjort idag då? :)

#18 - - amanda:

haha, okej . men tack iaf! puss

#19 - - Anonym:

svar' ingenting, skola och plugga :p



nu ska jag sova. godnatt!

#20 - - simone:

Haha ;)



S:V jag vet inte om hon skämtade, för hon har skickat det till flera :/

#21 - - Sessan:

hahaha Jaaa :D



Ååh, min sockersöta Louise! <3

#22 - - E m m a:

Sv; Haha ^^ Jobbet kan ta mkt tid...

#23 - - Malin - Hockeyfruga:

hihihi eller hur;D

hahha ser farligt ut ;O hihi

puss

#24 - - vesna.blogg.se:

haha :D

#25 - - Tina:

jo tack lite nervös ska ha två redovisningar...puss å kram söt=)

#26 - - simone:

Haha ok ;)



Ha en bra dag! ^^

#27 - - Malin:

var: ja, igår hade jag en bra dag, hade du det då? :)

#28 - - Hanna:

Haha!! En gång i tiden hade jag gröna linser, som jag själv tyckte var snyggt. Men arbetskamrater blev mer restrektiva mot mig.

Till de en dag erkände att de tyckte jag såg ut som en elak orm i ögonen. Speciellt när de inte gjorde som jag ville!!



Nja, i kväll blir det slapp, slapp och åter slapp!! Härligt!



Ha det gott!

KRAM

#29 - - Marcus Å:

Går det bra på jobbet då? :)

#30 - - I S A B E L L A:

SVAR: hade ett erbjudande från Fujifilm så man får den helt gratis! dock är det sista anmälningsdagen idag :(



annars kostar den 344:- kram! :)

#31 - - jenny:

Hehe, snygg bild ;)



sv Okej, jag ska bara göra ingenting idag. Har blivit så van vid läxa och prov så man vet inte vad man ska göra när man är fri från det xd

#32 - - annii:

Rolig bild

#33 - - Emelie:

hahahahahahahaaha sööte :D



PUSS!

Till top