#1 - - Anonym:

Tack så mycket <3

#2 - - Tina:

men oj så lika!!!! kul att du skrev tillbax=) gla ja blev

#3 - - emelie:

jaa dom liknar!

och ja en blogg med åsikter är intressant :)

#4 - - Millan:

Hur går det med hemreseplanerna? :p Någon helg i november måste ju finnas! :D 14-15e?

#5 - - Anonym:

svar' haha precis. dom snor våra pengar! :o

#6 - - Erika:

sv: Ja dem är jätte snygga :D

#7 - - jenny:

sv Haha jes :) Hos dig då? xd



Joo dom var lika när du s'ger det så!

#8 - - ampelos:

ja verkligen :D:D



gud va lika domär!

#9 - - Emil:

svar; okey låter gått =D joo den är väl bra hitills iaf ;) blir bättre snart för ska iväg och shoppa XD hihi Hur har din da vart då?



De är fan ganska lika :O

#10 - - Emmis:

Det var jag som skrev innan, de som vart från Emil XD

#11 - - s:

ja elle rhur, gillar den med en axel :) hur är det med dej idag då? kram

#12 - - jennifer:

Ja det har jag verkligen :) Hur har din dag varit?

#13 - - jennifer:

inget speciellt tror jag ^^ själv? :)

#14 - - Emelie:

JA jisses vad lika de va :O !



Jo det är bra med mig, hoppas det är bra med dig också? :)



Puss!

#15 - - ANGELICA:

precis! och nu när hemmabiosystem är så vanligt väljer ju folk verkligen inte att betala en massa för bioupplevelsen..



Ikväll ska jag träffa några vänner :) dudå?

kram

#16 - - Anonym:

åh tack!

#17 - - Maria - livet i Milano ☆:

oj ja sjukt lika! =)

#18 - - Malin:

SV: Ja den måste du se! :D

#19 - - lina:

visst är det :)



har precis kommit hem från staden så ska göra lite mat och sen bege mig till en kompis och kolla på idol såklart! Vad ska du göra? :)



Puss

#20 - - Ida:

Hehe, dom var ju superlika!? ;P

Kram

#21 - - jennifer:

lite likheter fan :O



Svar; okej.

Nej ska försöka städa och plugga lite idag hoppas det blir så.. haha. Självdå?:OP

Till top