På jobbet!



God kväll alla söta!

H
oppas ni alla har har en toppen lördag? Det har jag!

Nämligen idag blev vi helt klara med lokalen! Vi har nu öppnat för allmänheten! Redan i kväll/natt så har vi ett nattgibb. Det vill säga att jag kommer jobba hela natten fram tills 08.00 imorgon bitti.

Ja, ingen sa att detta skulle bli lätt och många älskade helger försivnner för saker man själv vill hitta på. Men det är jag beredd på att offra. Helt klart!

Jag tar ut en förtidspensionering vid 35 års ålder! Hoho..

#1 - - mikaela:

najs blogg du har ! ;p kolla in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna gärna en kommentar <3

#2 - - vesna.blogg.se:

jobbigt :( lycka till!

#3 - - Emma:

Tackar! :D<3

Hoppas att du har haft en bra dag!

#4 - - Takai ♥:

svar;

jag har precis lagt till dig nu <3

uhm, well, tack sötnos hihi :*

#5 - - jennifer:

Svar; haha jasså :P

Ikväll ska jag sova!

#6 - - Jenny/olle:

nice! måste komma upp och kolla in de snart =) gud vad skoj =)

jag slutar med jobba 8 btw ;)

men hörredu.. hoppas inte några av dina kommande linköpingsresor blir drabbade.. saknar dig något enormt ´!!

puss<3<3

#7 - - Rebecca:

haha ja verkligen, det är sååå gott :D

#8 - - SARA:

Tack jag är supernöjd med den :D Kram

#9 - - Millan:

sv: haha men sööötnöt :D ! Bara att hoppa in och köpa ett nu då! Dom är sjukt coola <3 När kommer du till linkan? :)

#10 - - N O E S C A P E:

sv: jaa, den e mysig ;)



Förlåt för sånt sent svar! Men lite krångel med bloggen på senaste tiden.. hur har veckan varit? ^,^ KRAMAR PÅ DIG SÖTNOS! :)

#11 - - CLIP:

åh du har rätt!

jag förstår inte varför jag blev så himla chockad, verkligen inte, konstigt!

#12 - - Emmis:

va kul =D lycka till ;)

#13 - - sofia:

åhh..vilka jobbtider! Not jealous ;P

Svar: min dag har hittils varit bara bra! :) bara tagit det lugnt och sådära. Hur är det med dig då?:)

kramkram

#14 - - matilda:

sv. ja verkligen hon är så himlans vacker!

#15 - - Marina & Daniela:

Det är bara bra med oss, hur äre själv? :) Kram!

#16 - - ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥:

Allt bra med dig idag då ?

#17 - - m':

hejsan, hur äre idag? :D

#18 - - Linda:

Hej. Allt bra? Bara bra här. Ikväll blir det träna. själv? puss&kram

#19 - - anna:

hoppas det kommer gå bra!

#20 - - iza (::

sv: ja det är svårt att välja ;P

Jag hade en jätte bra dag igår! hur har din dag varit? (:



Vad är det ni har hittat på, hängde inte riktigt med där? ;P

#21 - - Vanadesse.:

va roligt att ni öppnat! synd att man itne bor i närheten =) hade vatt kul att se hur d ser ut!

#22 - - myrins ~:

sv: hahah ja, jag tål henne inte!



haft en bra helg? :)

puss!

#23 - - Cassandra:

Sv: Ja, den var skitbra! =D



Puss.

#24 - - I S A B E L L A:

SVAR: Det måste jag med göra någondag! =)



Min dag har vart helt okej,hihi din? kram

#25 - - Your Dream Closet:

nej jag tycker honb har allmänt dåligt sätt, har ldirg gillat henne faktiskt

#26 - - Decc, Music and Fashion:

fin blogg!

#27 - - FRIDA - It´s all about me:

Sv; Ja, eller hur? :D



Rösta gärna på mig här http://www.tv4.se/1.1173520?i=184 det hade betytt jätte mycket för mig! :) <3

#28 - - SANNA:

Sv: Jora, var ju i Västerås och shoppa, men hittade inte skorna jag ville ha, fanns inte i min storlek! Attans. Annars var den helt okej;) Sj?

#29 - - Camilla:

Åh har du äntligen öppnat fiket nu? Så himla roligt. Congratz! Hoppas allting kommer gå super för dig :)



Puss

#30 - - Your Dream Closet:

35? jag vill ha pension nu helst ;)

Till top