My life in ruins

 

Jag bara älskar Nia Vardalos i "Mitt stora feta grekiska bröllop"!

Nu kommer en nya film "Min stora feta semester" (jävligt orginell titel?) som inte är en uppföljare av den ovan nämda, med samma kvinna i huvudrollen. Efter att ha sett trailern, verkar den ändå inte ganska bra?

 

Handling (Ur SvD)

Filmen om Georgia, en amerikansk universitetslärare med det antika Grekland som specialitet.
Hon kommer till Aten i hopp om en fin akademisk karriär, men får nöja sig med att valla runt turister som reseledare. Turister som hellre vill handla souvenirer och åka till stranden än titta på ruinerna av demokratins vagga.

 

Vad tror ni?

 

#1 - - Anonym:

sv: Okej, jobbar du som? :) jag ska fixa lite frukost starx :P

#2 - - Anonym:

sv: haha ja verkligen :D



det är synd att han inte är med som hon gifte sig med i "Mitt stora feta grekiska bröllop". Vad hände med honom :S haha

#3 - - Johanna Andersen - shopping, vardag och drömmar om Italien:

Jag såg den filmen förra veckan, och helt ärligt... den var botten. Långt ifrån ens hälften så bra som mitt stora feta grekiska bröllop.



Jag ÄLSKAR kostymfilmer! :) Allt från gamla godingar som Gone with the wind till nya som Marie Antoinette med Kirsten Dunst, den är min favorit :) Men jag gillar också Amazing Grace och Angel med Romola Garai, The Duchess, Elizabeth - The golden age, Moulin Rouge, Molière, Cheri som går på bio just nu, serien deadwood... allt! Om nu har något grymt tips så dela gärna med dig! :D

#4 - - Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ:

okej ;) förlåt för en super kass uppdatering på bloggen under skolveckan! läs gärna mitt senaste inlägg, ha en fin torsdag annars! <3

kram

#5 - - nicole:

sv: bara bra med mig med :)

vad har du för dig idag då?



love

#6 - - SARA:

Den vill jag se! :) :)

#7 - - Jennie:

Inte sett den, kanske man borde :)

#8 - - ANGELICA:

visst var de snygga!

allt bra med dig då? :)

#9 - - jasmingz.blogg.se:

tack :) allt bra?:)

#10 - - Frida:

Den verkar så där knäpp och rolig, kanske ser den om jag kommer ihåg ;) haha.



Svar: Okejokej :D Åh, inte mkt. Just nu sitter jag och lyssnar på musik, redigerar bilder och kollar bloggar, sånt som jag inte hunnit med under veckan :) haha.

Till top