Krydda i ögat!



Har inte tid att sitta här igentligen, men jag tänkte att jag kunde slänga upp ett inlägg!
Vet vilket missöde jag råkade ut för igår kväll? 

Efter en lång jobbdag så slängade jag mig i soffan och tog med mig röret med pringles chips. När jag ta en tugga av chipset så får jag en massa chipskrydda i ögat! Ja, helvete vad det sved gott folk!  

Vad är oddsen för att få krydda på ögat? Säkert en på miljonen och det råkade jag ut för.. Typsikt..

 

#1 - - LIENE:

hehe, aj, jag har lyckats att bara få hårspray i ögat och det sved, kanske jag ska testa med chipskrydda med? hehe nej då. är nog så här flummig för att jag är trött. Måste gå lägga mig.



Ville säga att det är kul att du gillad emin rubrik förut:D Jag blev nöjd med den, hehe. Den är ju inte bostavlig men det står för alla som sårat mig på något sätt, dom har gjort mig till den starka person som jag är idag så egentligen har dom inte sårat mig.

#2 - - MÄÄÄNDY - ♥:

okej =) hehe.



tack!



allt bra idga åd+

#3 - - SARA:

Kan tänka mig att det sved som fan ;( Finns inget värre än o få grejer i ögat! Kram

#4 - - ceeline@:

jag har också varit med om det missödet :s

Vi borde stämma pringlesföretaget xD

#5 - - tess:

haha, fy fan vad ont! jag har inte gjort på samma sätt, men att äta chips och sedan klia sig i ögat är ungefär lika dumt :P

#6 - - matilda:

sv. haha ja =)

jaha det är lite synd kanske men du kanske är en fruktmänniska =) ?



Puss

#7 - - pelle:

Om du vill känna på något ont. Skär en chilifrukt i små bitar. Det fingret du använt för att hålla i frukten, det stoppar du i ögat.



Jätteskönt!

#8 - - Rebecca:

Sv: Ja det gör dom ;)



Ajdå :/

#9 - - Angelica:

Sv: man tackar :) ja men precis!

haft en bra helg?

hahah, chips krydda i ögat, det är nog inte så vanligt. haha ;)

#10 - - emma härnqvist/perfektion:

Autosvar: Hej. Nu har jag just bekräftat min bloggpaus.. En kort förklaring har klåpats ihop inne hos mig. Men: På återseende.



Anledningen till att du har fått detta meddelande är att vi tidigare har haft kontakt via min blogg.

#11 - - sanna:

Hejjsan! ( : det var ett tag sen : )

allt bra med dig ?

P & K

#12 - - jenny:

Haha, ja det måste jag säga att det var ju ett..öde. haha, jag har inte drabbats av det hittills iallfall :D

#13 - - Camilla:

Jadu. Vad är oddsen för någontinf sådan? Du får helt enkelt ta och känna dig speciell! ;)



Näe det är ju sant. Du börjar ju lite senare, vilket kan vara skönt. Då får du dig en sovmorgon ändå!



okej, lycka till med jobbet! :) Jag ska nog in till stan en sväng och kika :)



Puss

#14 - - annii:

Gott med chips

Till top