Keira Knightley som Coco Chanel ?

 

För några veckor sedan så hade ju “Coco Before Chanel” premiär här i Sverige.

 

Huvudrollen fick ju en franska Audrey Tautou. Men, visste ni att rollen först erbjöds till engelskan Keira Knightley? Har inte hunnit se filmen ännu, men jag föredrar Audrey ialla fall.

 

Inte bara att hon är 100 gånger bättre skådespelare än fröken Knightley, utan för att hon behärskar ju det franska språket! Undrar hur Keira hade löst det "lilla" problemet, det franska språket? Dubba kanske?

 

Ni som har sett/ inte sett filmen, vem hade ni föredragit i huvurollen?

Audrey eller Keira?

#1 - - Simone:

Hmm.. aldrig hört om Keira kan franska eller ej faktiskt :) Men jag hade hoppats på henne :/

#2 - - vesna.blogg.se:

gick superbra =)

#3 - - My:

det verkar riktigt bra iaf :)

#4 - - SARA:

Åh den filmen vill jag se!! :) Kan absolut inte tänka mig Keira i den rollen, så bra att hon tackade nej/inte fick den ;) Kram

#5 - - Evelina:

Audrey passar helt klart bättre! =) Gillar båda skådisarna men Audrey liknar Coco mer och är ju själv fransk =)

#6 - - Sanna:

Du får komma hit så kan jag fixa naglarna haha ;) Nä men jag hann aldrig måla naglarna varken på mig eller på Molly...vi satt o pratade skit och åt kladdkaka istället XD



P.O.K. Sanna

#7 - - Anonym:

sv: haha det finns två tjejer som är kaos! En som är skryter om att hon är strippare, och att hon har ett barn hemma. Sen en annan som har G kupa typ! haha de springer runt där med sina silisar :P

#8 - - Jagheterintesune:

Jag vet inte riktigt, du då? :)

#9 - - lina:

tog en kvällspromenad men inlägget hamnade på bloggen lite sent ;) jätte härligt att gå i mörkret och kylan i en varm jacka :)

#10 - - Amelie:

Jag älskar Audrey! Så vacker! Hv mötte Färjestad och vann med 8-0! :)

#11 - - Maria - livet i Milano ☆:

ja jag föredrar också Audrey, absolut!

#12 - - Malin:

SV: Det är strålande, det är ju fredag ;D

Händer något kul idag? :D

#13 - - Anonym:

#14 - - Anonym:

ja kanske ska köra på det en gång i veckan..vi får se

#15 - - MESTELSA:

hejhej! :*

hur är allting?

vad tycker du om min blogg? (:

handlar om ung kärlek (A)



http://mestelsa.blogg.se

http://mestelsa.blogg.se

#16 - - CLIP:

nej, inte jag heller! man verkligen hörde hur oskyldig han var, alrig någonsin!



åh, den där skulle jag vilja se=)

#17 - - Em:

SV: Jadu, jag vet inte riktigt ännu, ska handla en present i alla fall med mamma, sen får vi se!

Vad händer för din del då? :)

#18 - - Nathalie♥:

det låter hemst enligt mig med amerikanska som pratar franska :P



okej, jag ska spela turnering faktiskt.

#19 - - Sofia:

Jag har inte sett den än, men jag är ett stort Keira fan =)

Till top